rikkalapio=sikakoirarikkalapio kirjoitti: La Touko 30, 2026 8:07 pm Damfin on hintti ja multinikki joka yrittää esittää ovelaa miksi kukaan ei ole minua profiloinuyt olen pettynyt![]()
Eiköhän tuo ole ihan riittävä profilointi?
rikkalapio=sikakoirarikkalapio kirjoitti: La Touko 30, 2026 8:07 pm Damfin on hintti ja multinikki joka yrittää esittää ovelaa miksi kukaan ei ole minua profiloinuyt olen pettynyt![]()
Yrittäisit edes DamfinRescuer kirjoitti: La Touko 30, 2026 10:51 pmrikkalapio=sikakoirarikkalapio kirjoitti: La Touko 30, 2026 8:07 pm Damfin on hintti ja multinikki joka yrittää esittää ovelaa miksi kukaan ei ole minua profiloinuyt olen pettynyt![]()
Eiköhän tuo ole ihan riittävä profilointi?
Tervetuloa mono-nikkien harvalukuiseen joukkoon.damfin kirjoitti: La Touko 30, 2026 10:18 am
Järjetön määrä viestejä on suhteellista, kun sen suhteuttaa viestien määrään viikossa niin siitä tulee 17,7 viestiä viikossa kun nopealla vilkaisulla esimerkiksi tästäkin ketjusta löytyvä Yrjö on palstalla olonsa aikana ehtinyt postata 32,8 viestiä viikossa.
Suuri syy siihen miksi minulla noita viestejä on niin paljon johtuu myös siitä että olen ollut jatkuvasti tällä samalla nimimerkillä.
Ei sinua syrjitä niin kuin valkoihoisia kantaväestöön kuuluvia heteromiehiä Helsingissä kaupungin toimesta, joten kas tässä ole hyvä:Private dick kirjoitti: Su Touko 31, 2026 6:58 am Miksei minua profiloida? Tunnen itseni syrjityksi.![]()
En minä näe raija-liisan kirjoituksia, hää on kieltolistalla.
Oivoi. Omasta mielestäni se on suuri menetys: tuokin hänen kirjoittama profiili oli tosi hyvä — ja hauska. Eikä se oikeasti tokikaan sinua kuvaa.Private dick kirjoitti: Su Kesä 07, 2026 8:49 pmEn minä näe raija-liisan kirjoituksia, hää on kieltolistalla.