Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Otsikon mukaisesti. Myös onnettomuudet pienistä suuriin. Pohjustamattomat keskustelunavaukset.
Kräki
Jane Marple
Viestit: 1021
Liittynyt: Ti Heinä 07, 2020 8:34 am

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja Kräki »

Anoteus kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 7:37 pm
Tuulenvire kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 7:31 pm
Kräki kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 7:26 pm
Minulla on tosiaan paha olo,kun tänään tuli tilinauha. Siitä hävisi 42% näiden paskasakkien taskuihin.
Matematiikka ja talousosaaminen eivät selvästi ole vahvuuksiasi kun luulet, että verosi on menneet maahnamuuttajien taskuihin. Voi vittu mitä täältä saa lukea. Elämän kova koulu ja silleen. :lol:
Vuoden 2026 valtion talousarvio on noin 90,8 miljardia euroa.
Nyt kun avasit keskustelun, niin laita hyöty/haittasuhde maahanmuutolle? Työllistyminen aloittain tai vaikka ne hyväpalkkaiset osaajat vs. matalapalkkaiset? Mielenkiinnolla odotan vastaustasi..
Tämä olisi mielenkiintoinen tieto. Monta +80k/v tienaavaa mamua tarvitaan yhden somalin elättämiseen?
Tuulenvire
Sofia Karppi
Viestit: 413
Liittynyt: La Marras 22, 2025 4:26 pm

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja Tuulenvire »

Ifigeneia kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 7:37 pm
Tuulenvire kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 3:28 pm Onko aloittaja ala-asteella, vai miksi asia häntä ahdistaa? Hyvä, että tälläistä järjestetään. Rasismi ei kuulu sivistyneeseen yhteiskuntaan. Nykyään toki lapset ovat tottuneet erivärisiin ja eri etnisistä ryhmistä oleviin kavereihinsa. Ehkä tätä koulutusta pitäisi järjestää +40 haittaisänmaallisille, jotka ovat henkisesti ala-asteella.
Eli täysin turha koulutus lapsille, koska he ovat jo ympäristössään tottuneet kaikennäköisiin ihmisiin. Ehkä joku päivä myös tottuvat kaikkea tekeviin ihmisiin. Raiskaajiin, ryöstäjiin, puukottajiin, silpojiin, diilereihin yms.

Toisaalta joku vanhempi voisi pahoittaa mielensä että kehdataan, härregyyd, pitää hänen lapsukaisiaan NIIN rasistisina, että näitä pitää kouluttaa kolme vuotta.

Ja näitä raiskaajia ja murhaajia ei ole laisinkaan kantaväestössä? Juuri oli Ylellä uutinen, että tänä vuonna on kuollut 11 naista miesten toimesta.

Mutta kun haittaisänmaallinen haluaisi purkaa vain omaa pahaa oloaan johonkin väärän väriseen ihmiseen. Eivät he tajua mikä on yhteiskunnan kannalta parasta. Onneksi tuo haittaisänmaallisten joukko on niin pieni. Eduskuntavaaleissa he saavat sellaisen 13% kannatuksen. Espoossakin asioista päätetään demokraattisin keinoin, eli enemmistöperiaatteella.
Gurney kirjoitti: To Kesä 25, 2026 5:30 pm maahantunkeutujat eivät raiskaa
Rubiskreebeli
Theo Kojak
Viestit: 1113
Liittynyt: Ti Marras 25, 2014 4:53 pm

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja Rubiskreebeli »

Tuulenvire kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 7:12 pm Haittaisänmaallisten matalalla älykkyydellä ei ymmärretä sitä, että oleellisin osa yhteiskuntakelpoiseksi kasvamista on se,että yksilö tuntee kuuluvansa yhteiskuntaan.
Mistä sitten johtuu, että somalit haluavat rakentaa sen oman somalialaisen yhteiskuntansa jokaiseen maahan mihin he menevät eivätkä selvästikään halua sopeutua siihen yhteiskuntaan johon menevät? Mene niille hokemaan tuota mantraasi. Yhteiskuntahan on yrittänyt ja kauan ja isolla rahalla saada somalit kasvamaan yhteiskuntakelpoisiksi siinä onnistumatta.

Jännä juttu, että vastaavaa ongelmaa ei käytännössä ole vaikkapa japanilaisten, englantilaisten, jenkkien tai saksalaisten kanssa. Mistä se johtuu? Anna kun arvaan: RASISMI :)
Tuulenvire
Sofia Karppi
Viestit: 413
Liittynyt: La Marras 22, 2025 4:26 pm

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja Tuulenvire »

Kräki kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 7:40 pm
Anoteus kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 7:37 pm
Tuulenvire kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 7:31 pm

Matematiikka ja talousosaaminen eivät selvästi ole vahvuuksiasi kun luulet, että verosi on menneet maahnamuuttajien taskuihin. Voi vittu mitä täältä saa lukea. Elämän kova koulu ja silleen. :lol:

Nyt kun avasit keskustelun, niin laita hyöty/haittasuhde maahanmuutolle? Työllistyminen aloittain tai vaikka ne hyväpalkkaiset osaajat vs. matalapalkkaiset? Mielenkiinnolla odotan vastaustasi..
Tämä olisi mielenkiintoinen tieto. Monta +80k/v tienaavaa mamua tarvitaan yhden somalin elättämiseen?
Siis silläkö parannetaisiin toisen polven maahanmuuttajien työllisyyttä, että heihin suhtauduttaisiin syrjivästi ja rasisistisesti lapsesta saakka? Ajattelu ei ole haittaisänmaallisin vahvin puoli. :roll:
Gurney kirjoitti: To Kesä 25, 2026 5:30 pm maahantunkeutujat eivät raiskaa
Tuulenvire
Sofia Karppi
Viestit: 413
Liittynyt: La Marras 22, 2025 4:26 pm

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja Tuulenvire »

Rubiskreebeli kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 7:44 pm

Mistä sitten johtuu, että somalit haluavat rakentaa sen oman somalialaisen yhteiskuntansa jokaiseen maahan mihin he menevät eivätkä selvästikään halua sopeutua siihen yhteiskuntaan johon menevät? Mene niille hokemaan tuota mantraasi. Yhteiskuntahan on yrittänyt ja kauan ja isolla rahalla saada somalit kasvamaan yhteiskuntakelpoisiksi siinä onnistumatta.

Jännä juttu, että vastaavaa ongelmaa ei käytännössä ole vaikkapa japanilaisten, englantilaisten, jenkkien tai saksalaisten kanssa. Mistä se johtuu? Anna kun arvaan: RASISMI :)
Ja sillä että espoolaisilla ala-asteilla ei annettaisi antirasistista koulutusta parannettaisiin tilannetta? Niinkö? :roll:
Gurney kirjoitti: To Kesä 25, 2026 5:30 pm maahantunkeutujat eivät raiskaa
Avatar
Ifigeneia
Jessica Fletcher
Viestit: 3176
Liittynyt: La Helmi 18, 2023 6:16 pm

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja Ifigeneia »

Huutaja Jaana kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 6:01 pm Tän vois yhdistää sen LGBQTMT-homokoulutuksen kanssa niin vois kattoo miten puikulapäällä pusuhuulet pannaan...
Samaan läjään kaikki mahdollinen suvakkikoulutus, eli miten opimme nöyristelemään ja pitämään itseämme parempana turviksia, mussukoita, läskejä, triljoonaa eri seksuaalisuuden edustajaa porkkanoihin sekaantujia unohtamatta, myriaadien sukupuolien edustajia... Mitä kaikkia näitä nyt on, joille aina löytyy vankkumattomia ja vihaisia puolesta parkujia. Ja kun ollaan joka iikka ja iikatar ja sukupuolensa unohtanut huomioitu, jossain taas joku hoksaa olevansa jotain ennen kokematonta ja näkemätöntä, tai jonkin mahdollisimman aivovammaisen uskonnon harras harrastaja jonka oppiin kuuluu että pitää kesäisin kello kaksi iskeä potta päähän ja huutaa keskellä toria, amputoituaan lapsiltaan varpaat ja hakattuaan muijan teholle, koska Suuri Mörkö käski.
Tekikö Lilleri-Lalleri itsemurhan, vai tapettiinko hänet?
Tuulenvire
Sofia Karppi
Viestit: 413
Liittynyt: La Marras 22, 2025 4:26 pm

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja Tuulenvire »

Ifigeneia kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 7:46 pm
Huutaja Jaana kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 6:01 pm Tän vois yhdistää sen LGBQTMT-homokoulutuksen kanssa niin vois kattoo miten puikulapäällä pusuhuulet pannaan...
Samaan läjään kaikki mahdollinen suvakkikoulutus, eli miten opimme nöyristelemään ja pitämään itseämme parempana turviksia, mussukoita, läskejä, triljoonaa eri seksuaalisuuden edustajaa porkkanoihin sekaantujia unohtamatta, myriaadien sukupuolien edustajia... Mitä kaikkia näitä nyt on, joille aina löytyy vankkumattomia ja vihaisia puolesta parkujia. Ja kun ollaan joka iikka ja iikatar ja sukupuolensa unohtanut huomioitu, jossain taas joku hoksaa olevansa jotain ennen kokematonta ja näkemätöntä, tai jonkin mahdollisimman aivovammaisen uskonnon harras harrastaja jonka oppiin kuuluu että pitää kesäisin kello kaksi iskeä potta päähän ja huutaa keskellä toria, amputoituaan lapsiltaan varpaat ja hakattuaan muijan teholle, koska Suuri Mörkö käski.
Espoossa päätetään asioista demokraattisin keinoin. Pieni haittaisänmaallisten mielenterveyspotilaiden joukko ei asioita päätä ja hyvä niin.
Gurney kirjoitti: To Kesä 25, 2026 5:30 pm maahantunkeutujat eivät raiskaa
Avatar
Ifigeneia
Jessica Fletcher
Viestit: 3176
Liittynyt: La Helmi 18, 2023 6:16 pm

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja Ifigeneia »

Huutaja Jaana kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 6:54 pm
Moonshiner kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 6:42 pm ^ ei rasistinen, vaan realistinen suhtautuminen. Mutta sehän ei kelpaa hihhuleille, kun niiden mielestä tilastotkin on rasistisia. :mrgreen:
On se nyt vittu kun valtaväestön pitää aina sopeutua vieraiden tapoihin ja oireiluun.
Johtuu vaan siitä että henkisesti lasten tasolle kulttuurissaan tai uskonnossaan juuttuneet saavat kavereita ja puolestahuutajia henkisesti pimahtaneen teinin tasolle juuttuneista länkkäreistä.
Tekikö Lilleri-Lalleri itsemurhan, vai tapettiinko hänet?
Rubiskreebeli
Theo Kojak
Viestit: 1113
Liittynyt: Ti Marras 25, 2014 4:53 pm

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja Rubiskreebeli »

Tuulenvire kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 7:46 pm
Rubiskreebeli kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 7:44 pm

Mistä sitten johtuu, että somalit haluavat rakentaa sen oman somalialaisen yhteiskuntansa jokaiseen maahan mihin he menevät eivätkä selvästikään halua sopeutua siihen yhteiskuntaan johon menevät? Mene niille hokemaan tuota mantraasi. Yhteiskuntahan on yrittänyt ja kauan ja isolla rahalla saada somalit kasvamaan yhteiskuntakelpoisiksi siinä onnistumatta.

Jännä juttu, että vastaavaa ongelmaa ei käytännössä ole vaikkapa japanilaisten, englantilaisten, jenkkien tai saksalaisten kanssa. Mistä se johtuu? Anna kun arvaan: RASISMI :)
Ja sillä että espoolaisilla ala-asteilla ei annettaisi antirasistista koulutusta parannettaisiin tilannetta? Niinkö? :roll:
Aika noloa laittaa tusina ylimielistä viestiä ja sitten jättää vastaamatta kun joku vähän haastaa. Voisi vaikka päätellä ettei elämässä ole hirveästi sisältöä jos trollailu jossain minfossa on se juttu joka ilta.

Ja vastaus kysymykseesi: kyllä. Säästyisi nekin rahat eikä niitä tuhlattaisi tuollaiseen politisoituneeseen hölinään jolla ei saada mitään hyvää aikaan.
Anoteus
Axel Foley
Viestit: 2237
Liittynyt: Su Tammi 20, 2019 7:12 pm

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja Anoteus »

Tuulenvire kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 7:48 pm
Ifigeneia kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 7:46 pm
Huutaja Jaana kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 6:01 pm Tän vois yhdistää sen LGBQTMT-homokoulutuksen kanssa niin vois kattoo miten puikulapäällä pusuhuulet pannaan...
Samaan läjään kaikki mahdollinen suvakkikoulutus, eli miten opimme nöyristelemään ja pitämään itseämme parempana turviksia, mussukoita, läskejä, triljoonaa eri seksuaalisuuden edustajaa porkkanoihin sekaantujia unohtamatta, myriaadien sukupuolien edustajia... Mitä kaikkia näitä nyt on, joille aina löytyy vankkumattomia ja vihaisia puolesta parkujia. Ja kun ollaan joka iikka ja iikatar ja sukupuolensa unohtanut huomioitu, jossain taas joku hoksaa olevansa jotain ennen kokematonta ja näkemätöntä, tai jonkin mahdollisimman aivovammaisen uskonnon harras harrastaja jonka oppiin kuuluu että pitää kesäisin kello kaksi iskeä potta päähän ja huutaa keskellä toria, amputoituaan lapsiltaan varpaat ja hakattuaan muijan teholle, koska Suuri Mörkö käski.
Espoossa päätetään asioista demokraattisin keinoin. Pieni haittaisänmaallisten mielenterveyspotilaiden joukko ei asioita päätä ja hyvä niin.
Kerro tästä enemmän
Tuulenvire
Sofia Karppi
Viestit: 413
Liittynyt: La Marras 22, 2025 4:26 pm

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja Tuulenvire »

Rubiskreebeli kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 7:50 pm
Tuulenvire kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 7:46 pm
Rubiskreebeli kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 7:44 pm

Mistä sitten johtuu, että somalit haluavat rakentaa sen oman somalialaisen yhteiskuntansa jokaiseen maahan mihin he menevät eivätkä selvästikään halua sopeutua siihen yhteiskuntaan johon menevät? Mene niille hokemaan tuota mantraasi. Yhteiskuntahan on yrittänyt ja kauan ja isolla rahalla saada somalit kasvamaan yhteiskuntakelpoisiksi siinä onnistumatta.

Jännä juttu, että vastaavaa ongelmaa ei käytännössä ole vaikkapa japanilaisten, englantilaisten, jenkkien tai saksalaisten kanssa. Mistä se johtuu? Anna kun arvaan: RASISMI :)
Ja sillä että espoolaisilla ala-asteilla ei annettaisi antirasistista koulutusta parannettaisiin tilannetta? Niinkö? :roll:
Aika noloa laittaa tusina ylimielistä viestiä ja sitten jättää vastaamatta kun joku vähän haastaa. Voisi vaikka päätellä ettei elämässä ole hirveästi sisältöä jos trollailu jossain minfossa on se juttu joka ilta.

Ja vastaus kysymykseesi: kyllä. Säästyisi nekin rahat eikä niitä tuhlattaisi tuollaiseen politisoituneeseen hölinään jolla ei saada mitään hyvää aikaan.

Minä olisi enemmän huolissani heidän elämänlaadusta, joilla ei ole elämässään muuta kuin purkaa omaa pahaa oloaan murha.infossa ihmisvihaan ja rasismiin. Onko teillä mitään muuta elämässä kuin maahanmuuttajat? Heitä on kuitenkin väestöstä vain 10% ja somaleitakaan ei ole kuin parikymmentä tuhatta Suomessa.
Ja vastaus kysymykseesi: kyllä. Säästyisi nekin rahat eikä niitä tuhlattaisi tuollaiseen politisoituneeseen hölinään jolla ei saada mitään hyvää aikaan.
Oletko espoolainen veronmaksaja, kun olet huolissasi? Minusta tuo on investointi tulevaisuuteen. Espoolaiset ovat fiksuja.
Viimeksi muokannut Tuulenvire, Ke Kesä 17, 2026 7:57 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Gurney kirjoitti: To Kesä 25, 2026 5:30 pm maahantunkeutujat eivät raiskaa
Avatar
Ifigeneia
Jessica Fletcher
Viestit: 3176
Liittynyt: La Helmi 18, 2023 6:16 pm

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja Ifigeneia »

Tuulenvire kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 7:43 pm
Ifigeneia kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 7:37 pm
Tuulenvire kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 3:28 pm Onko aloittaja ala-asteella, vai miksi asia häntä ahdistaa? Hyvä, että tälläistä järjestetään. Rasismi ei kuulu sivistyneeseen yhteiskuntaan. Nykyään toki lapset ovat tottuneet erivärisiin ja eri etnisistä ryhmistä oleviin kavereihinsa. Ehkä tätä koulutusta pitäisi järjestää +40 haittaisänmaallisille, jotka ovat henkisesti ala-asteella.
Eli täysin turha koulutus lapsille, koska he ovat jo ympäristössään tottuneet kaikennäköisiin ihmisiin. Ehkä joku päivä myös tottuvat kaikkea tekeviin ihmisiin. Raiskaajiin, ryöstäjiin, puukottajiin, silpojiin, diilereihin yms.

Toisaalta joku vanhempi voisi pahoittaa mielensä että kehdataan, härregyyd, pitää hänen lapsukaisiaan NIIN rasistisina, että näitä pitää kouluttaa kolme vuotta.

Ja näitä raiskaajia ja murhaajia ei ole laisinkaan kantaväestössä? Juuri oli Ylellä uutinen, että tänä vuonna on kuollut 11 naista miesten toimesta.

Mutta kun haittaisänmaallinen haluaisi purkaa vain omaa pahaa oloaan johonkin väärän väriseen ihmiseen. Eivät he tajua mikä on yhteiskunnan kannalta parasta. Onneksi tuo haittaisänmaallisten joukko on niin pieni. Eduskuntavaaleissa he saavat sellaisen 13% kannatuksen. Espoossakin asioista päätetään demokraattisin keinoin, eli enemmistöperiaatteella.
Ja kantisraiskaajat ja -murhaajat ei riitä? Lisää piti saada ja mahdollisimman eksoottisista kulttuureista.
Tekikö Lilleri-Lalleri itsemurhan, vai tapettiinko hänet?
Avatar
Ifigeneia
Jessica Fletcher
Viestit: 3176
Liittynyt: La Helmi 18, 2023 6:16 pm

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja Ifigeneia »

Tuulenvire kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 7:48 pm
Ifigeneia kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 7:46 pm
Huutaja Jaana kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 6:01 pm Tän vois yhdistää sen LGBQTMT-homokoulutuksen kanssa niin vois kattoo miten puikulapäällä pusuhuulet pannaan...
Samaan läjään kaikki mahdollinen suvakkikoulutus, eli miten opimme nöyristelemään ja pitämään itseämme parempana turviksia, mussukoita, läskejä, triljoonaa eri seksuaalisuuden edustajaa porkkanoihin sekaantujia unohtamatta, myriaadien sukupuolien edustajia... Mitä kaikkia näitä nyt on, joille aina löytyy vankkumattomia ja vihaisia puolesta parkujia. Ja kun ollaan joka iikka ja iikatar ja sukupuolensa unohtanut huomioitu, jossain taas joku hoksaa olevansa jotain ennen kokematonta ja näkemätöntä, tai jonkin mahdollisimman aivovammaisen uskonnon harras harrastaja jonka oppiin kuuluu että pitää kesäisin kello kaksi iskeä potta päähän ja huutaa keskellä toria, amputoituaan lapsiltaan varpaat ja hakattuaan muijan teholle, koska Suuri Mörkö käski.
Espoossa päätetään asioista demokraattisin keinoin. Pieni haittaisänmaallisten mielenterveyspotilaiden joukko ei asioita päätä ja hyvä niin.
Niin, sitten kun on sen mielenterveytensä menettänyt joukkoraiskauksen uhrina, niin ei saa mennä mukaan politiikkaan vaatimaan muutosta.

Antiraiskauskoulutus olisi ihan jees.
Tekikö Lilleri-Lalleri itsemurhan, vai tapettiinko hänet?
Tuulenvire
Sofia Karppi
Viestit: 413
Liittynyt: La Marras 22, 2025 4:26 pm

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja Tuulenvire »

Ifigeneia kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 7:55 pm
Ja kantisraiskaajat ja -murhaajat ei riitä? Lisää piti saada ja mahdollisimman eksoottisista kulttuureista.
Kysy sitä perussuomalaisten puoluetoimistolta. Ketjun aiheessa on lapset, joista suurin osa on syntynyt Suomessa.
Gurney kirjoitti: To Kesä 25, 2026 5:30 pm maahantunkeutujat eivät raiskaa
Tuulenvire
Sofia Karppi
Viestit: 413
Liittynyt: La Marras 22, 2025 4:26 pm

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja Tuulenvire »

Ifigeneia kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 7:58 pm
Tuulenvire kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 7:48 pm
Ifigeneia kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 7:46 pm

Samaan läjään kaikki mahdollinen suvakkikoulutus, eli miten opimme nöyristelemään ja pitämään itseämme parempana turviksia, mussukoita, läskejä, triljoonaa eri seksuaalisuuden edustajaa porkkanoihin sekaantujia unohtamatta, myriaadien sukupuolien edustajia... Mitä kaikkia näitä nyt on, joille aina löytyy vankkumattomia ja vihaisia puolesta parkujia. Ja kun ollaan joka iikka ja iikatar ja sukupuolensa unohtanut huomioitu, jossain taas joku hoksaa olevansa jotain ennen kokematonta ja näkemätöntä, tai jonkin mahdollisimman aivovammaisen uskonnon harras harrastaja jonka oppiin kuuluu että pitää kesäisin kello kaksi iskeä potta päähän ja huutaa keskellä toria, amputoituaan lapsiltaan varpaat ja hakattuaan muijan teholle, koska Suuri Mörkö käski.
Espoossa päätetään asioista demokraattisin keinoin. Pieni haittaisänmaallisten mielenterveyspotilaiden joukko ei asioita päätä ja hyvä niin.
Niin, sitten kun on sen mielenterveytensä menettänyt joukkoraiskauksen uhrina, niin ei saa mennä mukaan politiikkaan vaatimaan muutosta.

Antiraiskauskoulutus olisi ihan jees.
Olisiko siellä myös kantasuomalaisten raiskausten vuoksi mielenterveytensä menettäneitä? Tämän ketjun aihe, lapset tuskin ovat ketään raiskanneet. Ettekö millään käsitä, ettei antirasistisen koulutuksen tarkoituksena ole tuottaa rikollisia,vaan päinvastoin estää yhteiskunnasta syrjäytymistä tulevaisuudessa?
Gurney kirjoitti: To Kesä 25, 2026 5:30 pm maahantunkeutujat eivät raiskaa
Vastaa Viestiin