Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Otsikon mukaisesti. Myös onnettomuudet pienistä suuriin. Pohjustamattomat keskustelunavaukset.
JanitaSlim
Ben Matlock
Viestit: 8846
Liittynyt: Pe Syys 18, 2020 5:51 pm

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja JanitaSlim »

Ifigeneia kirjoitti: To Kesä 18, 2026 9:57 am En ole persu, ja minulle oli kyllä itsellenikin pettymys että he eivät estäneet turvisryntäystä 2015. (Sanoikohan joku jossain että Soinin syytä, en muista.)
Ja huono taksilaki oli keskustan vikaa, nykyiset huonot päätökset edellisen hallituksen vikaa, silmien vääntely vaan tsoukki mitä niuhottajat ei ymmärrä jajaja näinhän populismi toimii. Mistään ei oteta vastuuta, mutta suu käy :lol:
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
manearia
Lauri Hanhivaara
Viestit: 147
Liittynyt: To Kesä 11, 2026 5:36 pm

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja manearia »

Perilla kirjoitti: To Kesä 18, 2026 12:29 pm
JanitaSlim kirjoitti: To Kesä 18, 2026 8:36 am
Kräki kirjoitti: To Kesä 18, 2026 5:22 am Eikö ollutkin outoa,että tällä kertaa tuli oikeasti hädässä olevia tänne. Mutta sinä rasisti olisit jättänyt naiset ja lapset venäjän pommitettavaksi.
Muilta vituilta laitettiin rajat kiinni,mitävastaan vasemmisto taistelee kokoajan.
Tälläkin kertaa tuli sotaa pakoilevia nuoria miehiä. Naisia ja lapsia ei ole paljon näkynyt. Sen sijaan sammuneita ukrainalaisia on rannat ja puistot täynnä. Ovat löytäneet jalluviinan.
Onko tähän linkkiä, jos ei ole niin on valheellinen väite.
Taitaa olla Janitan omat faktat. Esimerkiksi Raasepori otti virallisesti vastaan 150-170 pakolaista. Kaupungit ja kylät ovat pienet, ja päivittäin näkee ukrainalaisia. Monet puhuvat jo sekä suomea että ruotsia sujuvasti, kaikki ovat ahkeria, eikä vastaan ole tullut yksikään kännissä oleva.

Edit vielä: Suurin osa äitejä, mummoja ja pieniä lapsia. Joku mieskin tuli mukaan jos esim. vaimo oli raskaana tai mies oli sairaan äitinsä tai mummonsa hoitaja.
Avatar
KokenutMies
Harjunpää
Viestit: 314
Liittynyt: Pe Tammi 01, 2021 3:07 pm

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja KokenutMies »

Suomalaislapsukaisille on opetettava uhrin rooli ja ne jotka eivät siihen suostu, on leimattava rasisteiksi ja vanhempien authoriteettien taholta nujerrettava. Teidän on nyt ymmärrettävä, että meidän uudet vieraamme ovat alhaisella älykkyyllä varustettuja ja tulevat hyvin vanhakantaisista kulttuureista. Se johtaa väkivaltaan ja seksirikoksiin. Älä kyseenalaista muutosta, älä ole rasisti tai vastusta kehitystä, sillä tulevaisuudessa kaikki on paremmin.
JanitaSlim
Ben Matlock
Viestit: 8846
Liittynyt: Pe Syys 18, 2020 5:51 pm

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja JanitaSlim »

*Poistettu chatilla kuitattu pitkä lainaus*tm
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
manearia
Lauri Hanhivaara
Viestit: 147
Liittynyt: To Kesä 11, 2026 5:36 pm

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja manearia »

Nuo nauravat emojit ei Janita valitettavasti toimi lähteinä. Jos integraatio ei ole onnistunut paikkakunnalla A, se ei tarkoita että olisi myös epäonnistunut paikkakunnalla B.

Edit: Grammatiikka
Nile Jarvis
Harjunpää
Viestit: 310
Liittynyt: Su Joulu 07, 2025 10:36 pm

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja Nile Jarvis »

manearia kirjoitti: To Kesä 18, 2026 1:10 pm
Perilla kirjoitti: To Kesä 18, 2026 12:29 pm
JanitaSlim kirjoitti: To Kesä 18, 2026 8:36 am

Tälläkin kertaa tuli sotaa pakoilevia nuoria miehiä. Naisia ja lapsia ei ole paljon näkynyt. Sen sijaan sammuneita ukrainalaisia on rannat ja puistot täynnä. Ovat löytäneet jalluviinan.
Onko tähän linkkiä, jos ei ole niin on valheellinen väite.
Taitaa olla Janitan omat faktat. Esimerkiksi Raasepori otti virallisesti vastaan 150-170 pakolaista. Kaupungit ja kylät ovat pienet, ja päivittäin näkee ukrainalaisia. Monet puhuvat jo sekä suomea että ruotsia sujuvasti, kaikki ovat ahkeria, eikä vastaan ole tullut yksikään kännissä oleva.

Edit vielä: Suurin osa äitejä, mummoja ja pieniä lapsia. Joku mieskin tuli mukaan jos esim. vaimo oli raskaana tai mies oli sairaan äitinsä tai mummonsa hoitaja.
Paskaa puhut. Ryssää ne molottavat. Ylivoimaisesti suurin ulkomaalaisryhmä työttömistä. Ei erota ryssistä muuten kuin lähtömaan nimen perusteella. Ukraina on kehitysmaa. Palkkataso suunnilleen joidenkin Afrikan maiden tasolla.
Ukrainan keskimääräinen kuukausipalkka on tällä hetkellä noin $715 (noin 650–670 euroa) kuukaudessa
Tiinas
Axel Foley
Viestit: 2333
Liittynyt: Su Helmi 11, 2018 10:00 am

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja Tiinas »

Ukrainasta tuli äitejä ja lapsia, irakista ja muista kehitysmaista tuli sotilaskarkureita ja loisia.

Ja se näköjään vituttaa aika paljon.
. ”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa muslimeja”
Rasistinen äärivasemmistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
-M-
Armas Tammelin
Viestit: 72
Liittynyt: To Huhti 19, 2007 2:33 pm

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja -M- »

En ole ollut koskaan rasisti, lähinnä vahvasti päinvastoin. Tällaisen paskan myötä alan vaikka rasistiksi tästä hetkestä alkaen, evvk enää ja nyt vittu riittää.
Le chat bleu
Sofia Karppi
Viestit: 406
Liittynyt: Ti Huhti 14, 2026 7:58 am

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja Le chat bleu »

Asiat pitäisi esittää kuten ne ovat. Että esimerkiksi naisen asema on monessa kulttuurissa ihan erilainen kuin Suomessa, ja se näkyy käytännössä raiskauksina.

Ongelma rasismikoulutuksessa on se että siinä eletään mielikuvitusmaailmassa, jossa naisen asema olisi yhtä hyvä kaikkialla.

Kun se ei ole.

Eikä pitäisi jo lapsille aivopestä mitään satuja, vielä verorahoilla. Ja sitten huutaa että mitäs läksit, kun joku nuori nainen uskoo ne sadut ja lähtee jonkun ulkkarin mukaan ja tulee raiskatuiksi.
.
Valo tunnelin päässä on luultavasti liekinheitin :lol:
Moonshiner
Remington Steele
Viestit: 244
Liittynyt: To Loka 24, 2024 7:08 pm

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja Moonshiner »

JanitaSlim kirjoitti: To Kesä 18, 2026 1:34 pm
Ukrainalaisten työllisyysaste Suomessa on noin 30 prosenttia. Työllistymistä vaikeuttavat puutteellinen suomen tai ruotsin kielen taito
:lol:
Jos tuo edes pitäisi paikkaansa....
Vaan minkäs aikaa ukeja on tullut sotapakolaisina Suomeen?
Ja jos verrokiksi otetetaan sellainen jo Koiviston aikana tänne tunkenut ryhmä. Niin uket ovat niihin verrattuna tuolla mainitulla, kovasti väritetyllä prosenttiosuudella mahtavan hienosti kotoutuneet ja työllistyneet.
Avatar
Ifigeneia
Jessica Fletcher
Viestit: 3176
Liittynyt: La Helmi 18, 2023 6:16 pm

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja Ifigeneia »

Tiinas kirjoitti: To Kesä 18, 2026 2:57 pm Ukrainasta tuli äitejä ja lapsia, irakista ja muista kehitysmaista tuli sotilaskarkureita ja loisia.

Ja se näköjään vituttaa aika paljon.
Jep. Ukrainalaisen naisen on hiukkapiukka vaikeaa raiskata ketään, joten tällaista idän ihmeiden ja etelän vetelän harrastetoimintaa kannattavilla on suu mutrussa.

Ei nyt äkkiseltään muistu juoppoja ukrainalaismiehiä mieleen lähivuosilta tai miltään vuosilta. Yhden rapajuopon homoparin tiedän, joka puhuu venäjää, mutta he ovat Valko-Venäjältä.

No, ihan takuulla ukrainalaisissakin on kusipäitä, kuten kaikissa kansoissa. Mutta sekö on sitten se viimeinen puuttuva tekijä, jolla nakutella sellainen ihmisoikeushimmeli kasaan, että tervetuloa Suomeen raiskaamaan, jos olet Lähi-idästä tai Afrikasta? (Ja olet jo nussinut oman väkesi muijat puhki.)
Tekikö Lilleri-Lalleri itsemurhan, vai tapettiinko hänet?
Avatar
Ifigeneia
Jessica Fletcher
Viestit: 3176
Liittynyt: La Helmi 18, 2023 6:16 pm

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja Ifigeneia »

tukija kirjoitti: To Kesä 18, 2026 12:09 pm Espooseen, kuten koko Suomeen vaadittaisiin oikeasti lisää rasismia. Tämä tilanne ei enää millään anti-vässyköinnillä ratkea. Jos olisimme olleet vuosikymmen sitten rasistisempia, niin olisimme säästyneet kymmeniltätuhansilta väkivallanteoilta ja säästäneet kymmeniä miljardeja euroja.

Onneksi Eurooppa on heräämässä, ja kansalaiset ovat omatoimisesti aloittaneet karkotustoimenpiteet mm. Irlannissa :D Aivan loistavaa kehitystä. Nyt odotellaan sitä Euroopan laajuista Kristalliyötä, kun armeijat ja poliisivoimat alkavat kiertää kaupunkeja ja maaseutuja ja keräämään mutiaisia kokoon karkotuksia varten. Karkotuskeskuksia ollaan jo perustamassa Euroopan ulkopuolelle. Paras uutinen kymmeneen vuoteen!

Tässä valtionjohdolle pieni listaus:
Saa käyttää tulevaisuuden puolueohjelmissa!

Kohta III:

Maahanmuutto

Turvapaikkojen myöntäminen lakkautetaan kokonaisuudessaan määrittelemättömäksi ajaksi.

Suomi irtautuu YK:n ihmisoikeussopimuksesta osittain. Osa sopimuksen artikloista on räikeässä ristiriidassa kansallisen turvallisuuden kanssa. Tämä ei tarkoita kaikista artikloista irtautumista.

Yritykset vastaavat jatkossa itse ulkomaalaisten rekrytoinnista ja kotouttamisesta. Jos Suomeen ylipäätään jotain huippuosaajia tulee, he tulevat suoraan yritysten rekrytoimina. Eivät lasten polkupyörillä sydäntalvella Venäjän rajalle.

Jatkossa Suomeen saa tulla ulkomaalainen oleskelemaan vain, jos hän on itse taannut oman toimeentulonsa vähintään neljän vuoden ajaksi.

Jatkossa jokaiselle maahanmuuttajalle aloitetaan kielitestit. Jos ei Suomen kieltä osaa riittävän hyvin tietyn maassaoloajan jälkeen, henkilö lähetetään karkotuskeskukseen.

Karkotukset

Suomi ottaa käyttöön ns. “kolmen sukupolven karkotusmallin”. Täten törkeisiin rikoksiin syyllistynyt tai kieltä osaamaton ulkomaalaistaustainen ihminen karkotetaan lähtömaahansa TAI vanhempiensa TAI isovanhempiensa lähtömaahan. Vanhemmat ja isovanhemmat mukanaan.

Mahdollisesti saadut Suomen kansalaisuudet myös mitätöidään tässä yhteydessä.

Eli jos joku ei osaa käyttäytyä, niin koko suku lähtee takaisin mistä ovat tulleetkin. Näin toimien ulkoistamme “kotouttamisen” vanhemmille ja isovanhemmille, joiden tehtävä lasten ja nuorten kasvattaminen lähtökohtaisesti onkin. Näin myös ehkäisemme sen, että Suomen kansalaisuuden saaminen olisi jonkinlainen este karkotukselle.

Suomen pohjoisosiin rakennetaan ns. “karkotuskeskus”. Keskus on osastoitu kansalaisuuksittain. Osastot eivät ole missään tekemisissä toistensa kanssa. Miehet ovat omilla osastoillaan ja naiset majoitetaan lasten kanssa samoille osastoille.

Keskukseen vangitaan ulkomaalainen laittomasti maassa oleskeleva määrittelemättömäksi ajaksi.

Kun yksi osasto on täynnä, eli osastolla on vankeja määrällisesti riittävästi - heidät kuljetetaan Rovaniemen lentoasemalle, josta karkotusprosessi lähtömaahan alkaa.

Toteutus:

Suomen Puolustusvoimat aloittaa Poliisin johdolla ns. Kristallikauden. Koko ennalta määrittelemättömän kauden ajan asevoimat Poliisin johdolla kartoittaa kaikki asunnot ja majapaikat, joissa laittomasti maassa olevia, kielteisen turvapaikkapäätöksen saaneita, rikoksiin syyllistyneitä tai muuten vain joutilaita ulkomaiden kansalaisia majailee. Kaikki pidätetään kevyellä harkinnalla, ennalta määrittelemättömäksi ajaksi - syyksi luetaan kansallinen turvallisuus. Kiinniotetut sijoitetaan karkotuskeskukseen odottamaan karkotusta. Siellä myös selvitetään maassaolon edellytykset.

Näin ollen jos esimerkiksi ulkomaalaustaustainen lapsi syyllistyy rikoksiin, tai ei osaa Suomen kieltä riittävän maassaolon jälkeen, tai terrorisoi luokkakavereitaan jatkuvasti - tulee karkotusryhmä noutamaan kotoa kaikki vanhempia ja isovanhempia myöten, ja heidän kansalaisuuksistaan valitaan mihin maahan koko ryhmä tullaan karkottamaan.



Kehitysapu

Suomi lopettaa KAIKEN kehitysavun lähettämisen ulkomaille välittömästi.



Näillä toimenpiteillä säästämme valtion varoja omien kansalaisten käyttöön kymmeniä miljardeja.
Kannatan. Yhtäkään kaasukammiotahan ei suunnitelma sisällä. Mutta tulee silti aiheuttamaan suvakeille pullakahviin tukehtumisen. Joutaisivatkin lähteä lellikkiensä matkaan. Vähän kuin natsien horot Saksaan (jos sinne kukaan lähti, en tiedä).

Jos ihmisellä on harrastuksena muihin kulttuureihin tutustuminen, niin tekisi kuten normaalit turistit, että menee sinne hevon (kamelin) vitun kuuseen paikanpäälle tutustumaan. Eikä niin, että kurkku putkella rääkyy refugees welcome ja tekee heti ensimmäiseksi sen karhunpalveluksen, että tekee ihmissalakuljettajien tuottamista all inclusive tyttöystävä mukaanlukien -pakettimatkoista kannattavia. Noilla matkoillahan porukkaa toisinaan jopa kuolee (ainakin naisia ja lapsia, joita jätkät potkivat jollasta mereen).

Jos turviksia on tänne tuotava, niin useista eri kulttuurista, islamia karttaen, OIKEASTI hädänalaisia eikä mitään mussukoita mammoille.
Tekikö Lilleri-Lalleri itsemurhan, vai tapettiinko hänet?
Nile Jarvis
Harjunpää
Viestit: 310
Liittynyt: Su Joulu 07, 2025 10:36 pm

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja Nile Jarvis »

Tiinas kirjoitti: To Kesä 18, 2026 2:57 pm Ukrainasta tuli äitejä ja lapsia, irakista ja muista kehitysmaista tuli sotilaskarkureita ja loisia.

Ja se näköjään vituttaa aika paljon.
No tuleehan äidit ja lapset vitun paljon kalliimmaksi yhteiskunnalle, kuin aikuiset miehet. Jos ei tätä tajua,niin mitä sitten tajuaa? Silti ne ukrainalaiset ovat ylivoimaisesti suurin työttömien ryhmä ulkomaalaistaustaisissa. Niitä lähi-idän miehiä tuli lähinnä 2015-2016 ja mitkä puolueet oli silloin hallituksessa? Jos ei Afrikasta tulisi ketään niin mistä sitten homokansanedustajat saisivat himoamiaan eksoottisia seksileluja?

Uutinen tältä vuodelta:
Ukrainalaisten osuus maahanmuuttajien työttömyydestä yli puolet-Koko työllisyystilanne ei silti tällä selity

Työ- ja elinkeinoministeriön (TEM) tuore katsaus maahanmuuton yhteydestä Suomen työllisyys- ja työttömyyslukuihin kertoo, että suurin osa maahanmuuttajien työttömyyden kasvusta selittyy ukrainalaisten osuudella.


Joulukuussa 2025 kaikkien ulkomaan kansalaisten osuus työttömistä työnhakijoista Suomessa oli noin 15 prosenttia. Kansalaisuuksittain tarkastellen laaja työttömyys on kasvanut kolmen viime vuoden aikana eniten suomalaisten ja ukrainalaisten joukossa.

Laajassa työttömyysluvussa ovat mukana työttömät työnhakijat, lomautetut, työllistetyt, koulutuksessa ja työllistymistä edistävissä palveluissa olevat.

Ukrainalaisten työnhakijoiden määrän kasvu selittää yksinään noin 27 prosenttia koko työttömyyden ja yli puolet maahanmuuttajien työttömyyden kehityksestä, kertoi TEMin johtava asiantuntija Antti Kaihovaara ministeriön mediatilaisuudessa.

Työttömyys onkin tilastojen mukaan kasvanut erityisesti vuoden 2022 jälkeen maahan tulleiden joukossa. Määrällisesti kasvu on ollut suurinta tilapäistä suojelua saavien ja perhesyistä tulleiden keskuudessa.
https://demokraatti.fi/ukrainalaisten-o ... lla-selity
Kräki
Jane Marple
Viestit: 1021
Liittynyt: Ti Heinä 07, 2020 8:34 am

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja Kräki »

Nämä ovat olleet suomessa 1,5-2vuotta. Ei hitto saatu siinä ajassa töihin vielä. Onneksi somalit ja irakilaiset saatiin 30vuodessa oppimaan kieltä ja töihin!
JanitaSlim
Ben Matlock
Viestit: 8846
Liittynyt: Pe Syys 18, 2020 5:51 pm

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja JanitaSlim »

Nile Jarvis kirjoitti: To Kesä 18, 2026 2:35 pm
manearia kirjoitti: To Kesä 18, 2026 1:10 pm
Perilla kirjoitti: To Kesä 18, 2026 12:29 pm
Onko tähän linkkiä, jos ei ole niin on valheellinen väite.
Taitaa olla Janitan omat faktat. Esimerkiksi Raasepori otti virallisesti vastaan 150-170 pakolaista. Kaupungit ja kylät ovat pienet, ja päivittäin näkee ukrainalaisia. Monet puhuvat jo sekä suomea että ruotsia sujuvasti, kaikki ovat ahkeria, eikä vastaan ole tullut yksikään kännissä oleva.

Edit vielä: Suurin osa äitejä, mummoja ja pieniä lapsia. Joku mieskin tuli mukaan jos esim. vaimo oli raskaana tai mies oli sairaan äitinsä tai mummonsa hoitaja.
Paskaa puhut. Ryssää ne molottavat. Ylivoimaisesti suurin ulkomaalaisryhmä työttömistä. Ei erota ryssistä muuten kuin lähtömaan nimen perusteella. Ukraina on kehitysmaa. Palkkataso suunnilleen joidenkin Afrikan maiden tasolla.
Ukrainan keskimääräinen kuukausipalkka on tällä hetkellä noin $715 (noin 650–670 euroa) kuukaudessa
Näinhän se on. Ukrainan keskipalkka on vähän reilu viidennes Venäjän keskipalkasta. Mutta, kun ihannoi Venäjää niin ihannoi myös Ukrainaa..
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Vastaa Viestiin