Ja huono taksilaki oli keskustan vikaa, nykyiset huonot päätökset edellisen hallituksen vikaa, silmien vääntely vaan tsoukki mitä niuhottajat ei ymmärrä jajaja näinhän populismi toimii. Mistään ei oteta vastuuta, mutta suu käyIfigeneia kirjoitti: To Kesä 18, 2026 9:57 am En ole persu, ja minulle oli kyllä itsellenikin pettymys että he eivät estäneet turvisryntäystä 2015. (Sanoikohan joku jossain että Soinin syytä, en muista.)
Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
-
JanitaSlim
- Ben Matlock
- Viestit: 8846
- Liittynyt: Pe Syys 18, 2020 5:51 pm
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.
Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.
Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Taitaa olla Janitan omat faktat. Esimerkiksi Raasepori otti virallisesti vastaan 150-170 pakolaista. Kaupungit ja kylät ovat pienet, ja päivittäin näkee ukrainalaisia. Monet puhuvat jo sekä suomea että ruotsia sujuvasti, kaikki ovat ahkeria, eikä vastaan ole tullut yksikään kännissä oleva.Perilla kirjoitti: To Kesä 18, 2026 12:29 pmOnko tähän linkkiä, jos ei ole niin on valheellinen väite.JanitaSlim kirjoitti: To Kesä 18, 2026 8:36 amTälläkin kertaa tuli sotaa pakoilevia nuoria miehiä. Naisia ja lapsia ei ole paljon näkynyt. Sen sijaan sammuneita ukrainalaisia on rannat ja puistot täynnä. Ovat löytäneet jalluviinan.Kräki kirjoitti: To Kesä 18, 2026 5:22 am Eikö ollutkin outoa,että tällä kertaa tuli oikeasti hädässä olevia tänne. Mutta sinä rasisti olisit jättänyt naiset ja lapset venäjän pommitettavaksi.
Muilta vituilta laitettiin rajat kiinni,mitävastaan vasemmisto taistelee kokoajan.
Edit vielä: Suurin osa äitejä, mummoja ja pieniä lapsia. Joku mieskin tuli mukaan jos esim. vaimo oli raskaana tai mies oli sairaan äitinsä tai mummonsa hoitaja.
- KokenutMies
- Harjunpää
- Viestit: 314
- Liittynyt: Pe Tammi 01, 2021 3:07 pm
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Suomalaislapsukaisille on opetettava uhrin rooli ja ne jotka eivät siihen suostu, on leimattava rasisteiksi ja vanhempien authoriteettien taholta nujerrettava. Teidän on nyt ymmärrettävä, että meidän uudet vieraamme ovat alhaisella älykkyyllä varustettuja ja tulevat hyvin vanhakantaisista kulttuureista. Se johtaa väkivaltaan ja seksirikoksiin. Älä kyseenalaista muutosta, älä ole rasisti tai vastusta kehitystä, sillä tulevaisuudessa kaikki on paremmin.
-
JanitaSlim
- Ben Matlock
- Viestit: 8846
- Liittynyt: Pe Syys 18, 2020 5:51 pm
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
*Poistettu chatilla kuitattu pitkä lainaus*tm
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.
Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.
Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Nuo nauravat emojit ei Janita valitettavasti toimi lähteinä. Jos integraatio ei ole onnistunut paikkakunnalla A, se ei tarkoita että olisi myös epäonnistunut paikkakunnalla B.
Edit: Grammatiikka
Edit: Grammatiikka
-
Nile Jarvis
- Harjunpää
- Viestit: 310
- Liittynyt: Su Joulu 07, 2025 10:36 pm
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Paskaa puhut. Ryssää ne molottavat. Ylivoimaisesti suurin ulkomaalaisryhmä työttömistä. Ei erota ryssistä muuten kuin lähtömaan nimen perusteella. Ukraina on kehitysmaa. Palkkataso suunnilleen joidenkin Afrikan maiden tasolla.manearia kirjoitti: To Kesä 18, 2026 1:10 pmTaitaa olla Janitan omat faktat. Esimerkiksi Raasepori otti virallisesti vastaan 150-170 pakolaista. Kaupungit ja kylät ovat pienet, ja päivittäin näkee ukrainalaisia. Monet puhuvat jo sekä suomea että ruotsia sujuvasti, kaikki ovat ahkeria, eikä vastaan ole tullut yksikään kännissä oleva.Perilla kirjoitti: To Kesä 18, 2026 12:29 pmOnko tähän linkkiä, jos ei ole niin on valheellinen väite.JanitaSlim kirjoitti: To Kesä 18, 2026 8:36 am
Tälläkin kertaa tuli sotaa pakoilevia nuoria miehiä. Naisia ja lapsia ei ole paljon näkynyt. Sen sijaan sammuneita ukrainalaisia on rannat ja puistot täynnä. Ovat löytäneet jalluviinan.
Edit vielä: Suurin osa äitejä, mummoja ja pieniä lapsia. Joku mieskin tuli mukaan jos esim. vaimo oli raskaana tai mies oli sairaan äitinsä tai mummonsa hoitaja.
Ukrainan keskimääräinen kuukausipalkka on tällä hetkellä noin $715 (noin 650–670 euroa) kuukaudessa
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Ukrainasta tuli äitejä ja lapsia, irakista ja muista kehitysmaista tuli sotilaskarkureita ja loisia.
Ja se näköjään vituttaa aika paljon.
Ja se näköjään vituttaa aika paljon.
. ”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa muslimeja”
Rasistinen äärivasemmistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.
Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Rasistinen äärivasemmistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.
Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
En ole ollut koskaan rasisti, lähinnä vahvasti päinvastoin. Tällaisen paskan myötä alan vaikka rasistiksi tästä hetkestä alkaen, evvk enää ja nyt vittu riittää.
-
Le chat bleu
- Sofia Karppi
- Viestit: 406
- Liittynyt: Ti Huhti 14, 2026 7:58 am
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Asiat pitäisi esittää kuten ne ovat. Että esimerkiksi naisen asema on monessa kulttuurissa ihan erilainen kuin Suomessa, ja se näkyy käytännössä raiskauksina.
Ongelma rasismikoulutuksessa on se että siinä eletään mielikuvitusmaailmassa, jossa naisen asema olisi yhtä hyvä kaikkialla.
Kun se ei ole.
Eikä pitäisi jo lapsille aivopestä mitään satuja, vielä verorahoilla. Ja sitten huutaa että mitäs läksit, kun joku nuori nainen uskoo ne sadut ja lähtee jonkun ulkkarin mukaan ja tulee raiskatuiksi.
.
Ongelma rasismikoulutuksessa on se että siinä eletään mielikuvitusmaailmassa, jossa naisen asema olisi yhtä hyvä kaikkialla.
Kun se ei ole.
Eikä pitäisi jo lapsille aivopestä mitään satuja, vielä verorahoilla. Ja sitten huutaa että mitäs läksit, kun joku nuori nainen uskoo ne sadut ja lähtee jonkun ulkkarin mukaan ja tulee raiskatuiksi.
.
Valo tunnelin päässä on luultavasti liekinheitin 
-
Moonshiner
- Remington Steele
- Viestit: 244
- Liittynyt: To Loka 24, 2024 7:08 pm
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Jos tuo edes pitäisi paikkaansa....JanitaSlim kirjoitti: To Kesä 18, 2026 1:34 pmUkrainalaisten työllisyysaste Suomessa on noin 30 prosenttia. Työllistymistä vaikeuttavat puutteellinen suomen tai ruotsin kielen taito![]()
Vaan minkäs aikaa ukeja on tullut sotapakolaisina Suomeen?
Ja jos verrokiksi otetetaan sellainen jo Koiviston aikana tänne tunkenut ryhmä. Niin uket ovat niihin verrattuna tuolla mainitulla, kovasti väritetyllä prosenttiosuudella mahtavan hienosti kotoutuneet ja työllistyneet.
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Jep. Ukrainalaisen naisen on hiukkapiukka vaikeaa raiskata ketään, joten tällaista idän ihmeiden ja etelän vetelän harrastetoimintaa kannattavilla on suu mutrussa.Tiinas kirjoitti: To Kesä 18, 2026 2:57 pm Ukrainasta tuli äitejä ja lapsia, irakista ja muista kehitysmaista tuli sotilaskarkureita ja loisia.
Ja se näköjään vituttaa aika paljon.
Ei nyt äkkiseltään muistu juoppoja ukrainalaismiehiä mieleen lähivuosilta tai miltään vuosilta. Yhden rapajuopon homoparin tiedän, joka puhuu venäjää, mutta he ovat Valko-Venäjältä.
No, ihan takuulla ukrainalaisissakin on kusipäitä, kuten kaikissa kansoissa. Mutta sekö on sitten se viimeinen puuttuva tekijä, jolla nakutella sellainen ihmisoikeushimmeli kasaan, että tervetuloa Suomeen raiskaamaan, jos olet Lähi-idästä tai Afrikasta? (Ja olet jo nussinut oman väkesi muijat puhki.)
Tekikö Lilleri-Lalleri itsemurhan, vai tapettiinko hänet?
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Kannatan. Yhtäkään kaasukammiotahan ei suunnitelma sisällä. Mutta tulee silti aiheuttamaan suvakeille pullakahviin tukehtumisen. Joutaisivatkin lähteä lellikkiensä matkaan. Vähän kuin natsien horot Saksaan (jos sinne kukaan lähti, en tiedä).tukija kirjoitti: To Kesä 18, 2026 12:09 pm Espooseen, kuten koko Suomeen vaadittaisiin oikeasti lisää rasismia. Tämä tilanne ei enää millään anti-vässyköinnillä ratkea. Jos olisimme olleet vuosikymmen sitten rasistisempia, niin olisimme säästyneet kymmeniltätuhansilta väkivallanteoilta ja säästäneet kymmeniä miljardeja euroja.
Onneksi Eurooppa on heräämässä, ja kansalaiset ovat omatoimisesti aloittaneet karkotustoimenpiteet mm. IrlannissaAivan loistavaa kehitystä. Nyt odotellaan sitä Euroopan laajuista Kristalliyötä, kun armeijat ja poliisivoimat alkavat kiertää kaupunkeja ja maaseutuja ja keräämään mutiaisia kokoon karkotuksia varten. Karkotuskeskuksia ollaan jo perustamassa Euroopan ulkopuolelle. Paras uutinen kymmeneen vuoteen!
Tässä valtionjohdolle pieni listaus:
Saa käyttää tulevaisuuden puolueohjelmissa!
Kohta III:
Maahanmuutto
Turvapaikkojen myöntäminen lakkautetaan kokonaisuudessaan määrittelemättömäksi ajaksi.
Suomi irtautuu YK:n ihmisoikeussopimuksesta osittain. Osa sopimuksen artikloista on räikeässä ristiriidassa kansallisen turvallisuuden kanssa. Tämä ei tarkoita kaikista artikloista irtautumista.
Yritykset vastaavat jatkossa itse ulkomaalaisten rekrytoinnista ja kotouttamisesta. Jos Suomeen ylipäätään jotain huippuosaajia tulee, he tulevat suoraan yritysten rekrytoimina. Eivät lasten polkupyörillä sydäntalvella Venäjän rajalle.
Jatkossa Suomeen saa tulla ulkomaalainen oleskelemaan vain, jos hän on itse taannut oman toimeentulonsa vähintään neljän vuoden ajaksi.
Jatkossa jokaiselle maahanmuuttajalle aloitetaan kielitestit. Jos ei Suomen kieltä osaa riittävän hyvin tietyn maassaoloajan jälkeen, henkilö lähetetään karkotuskeskukseen.
Karkotukset
Suomi ottaa käyttöön ns. “kolmen sukupolven karkotusmallin”. Täten törkeisiin rikoksiin syyllistynyt tai kieltä osaamaton ulkomaalaistaustainen ihminen karkotetaan lähtömaahansa TAI vanhempiensa TAI isovanhempiensa lähtömaahan. Vanhemmat ja isovanhemmat mukanaan.
Mahdollisesti saadut Suomen kansalaisuudet myös mitätöidään tässä yhteydessä.
Eli jos joku ei osaa käyttäytyä, niin koko suku lähtee takaisin mistä ovat tulleetkin. Näin toimien ulkoistamme “kotouttamisen” vanhemmille ja isovanhemmille, joiden tehtävä lasten ja nuorten kasvattaminen lähtökohtaisesti onkin. Näin myös ehkäisemme sen, että Suomen kansalaisuuden saaminen olisi jonkinlainen este karkotukselle.
Suomen pohjoisosiin rakennetaan ns. “karkotuskeskus”. Keskus on osastoitu kansalaisuuksittain. Osastot eivät ole missään tekemisissä toistensa kanssa. Miehet ovat omilla osastoillaan ja naiset majoitetaan lasten kanssa samoille osastoille.
Keskukseen vangitaan ulkomaalainen laittomasti maassa oleskeleva määrittelemättömäksi ajaksi.
Kun yksi osasto on täynnä, eli osastolla on vankeja määrällisesti riittävästi - heidät kuljetetaan Rovaniemen lentoasemalle, josta karkotusprosessi lähtömaahan alkaa.
Toteutus:
Suomen Puolustusvoimat aloittaa Poliisin johdolla ns. Kristallikauden. Koko ennalta määrittelemättömän kauden ajan asevoimat Poliisin johdolla kartoittaa kaikki asunnot ja majapaikat, joissa laittomasti maassa olevia, kielteisen turvapaikkapäätöksen saaneita, rikoksiin syyllistyneitä tai muuten vain joutilaita ulkomaiden kansalaisia majailee. Kaikki pidätetään kevyellä harkinnalla, ennalta määrittelemättömäksi ajaksi - syyksi luetaan kansallinen turvallisuus. Kiinniotetut sijoitetaan karkotuskeskukseen odottamaan karkotusta. Siellä myös selvitetään maassaolon edellytykset.
Näin ollen jos esimerkiksi ulkomaalaustaustainen lapsi syyllistyy rikoksiin, tai ei osaa Suomen kieltä riittävän maassaolon jälkeen, tai terrorisoi luokkakavereitaan jatkuvasti - tulee karkotusryhmä noutamaan kotoa kaikki vanhempia ja isovanhempia myöten, ja heidän kansalaisuuksistaan valitaan mihin maahan koko ryhmä tullaan karkottamaan.
Kehitysapu
Suomi lopettaa KAIKEN kehitysavun lähettämisen ulkomaille välittömästi.
Näillä toimenpiteillä säästämme valtion varoja omien kansalaisten käyttöön kymmeniä miljardeja.
Jos ihmisellä on harrastuksena muihin kulttuureihin tutustuminen, niin tekisi kuten normaalit turistit, että menee sinne hevon (kamelin) vitun kuuseen paikanpäälle tutustumaan. Eikä niin, että kurkku putkella rääkyy refugees welcome ja tekee heti ensimmäiseksi sen karhunpalveluksen, että tekee ihmissalakuljettajien tuottamista all inclusive tyttöystävä mukaanlukien -pakettimatkoista kannattavia. Noilla matkoillahan porukkaa toisinaan jopa kuolee (ainakin naisia ja lapsia, joita jätkät potkivat jollasta mereen).
Jos turviksia on tänne tuotava, niin useista eri kulttuurista, islamia karttaen, OIKEASTI hädänalaisia eikä mitään mussukoita mammoille.
Tekikö Lilleri-Lalleri itsemurhan, vai tapettiinko hänet?
-
Nile Jarvis
- Harjunpää
- Viestit: 310
- Liittynyt: Su Joulu 07, 2025 10:36 pm
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
No tuleehan äidit ja lapset vitun paljon kalliimmaksi yhteiskunnalle, kuin aikuiset miehet. Jos ei tätä tajua,niin mitä sitten tajuaa? Silti ne ukrainalaiset ovat ylivoimaisesti suurin työttömien ryhmä ulkomaalaistaustaisissa. Niitä lähi-idän miehiä tuli lähinnä 2015-2016 ja mitkä puolueet oli silloin hallituksessa? Jos ei Afrikasta tulisi ketään niin mistä sitten homokansanedustajat saisivat himoamiaan eksoottisia seksileluja?Tiinas kirjoitti: To Kesä 18, 2026 2:57 pm Ukrainasta tuli äitejä ja lapsia, irakista ja muista kehitysmaista tuli sotilaskarkureita ja loisia.
Ja se näköjään vituttaa aika paljon.
Uutinen tältä vuodelta:
https://demokraatti.fi/ukrainalaisten-o ... lla-selityUkrainalaisten osuus maahanmuuttajien työttömyydestä yli puolet-Koko työllisyystilanne ei silti tällä selity
Työ- ja elinkeinoministeriön (TEM) tuore katsaus maahanmuuton yhteydestä Suomen työllisyys- ja työttömyyslukuihin kertoo, että suurin osa maahanmuuttajien työttömyyden kasvusta selittyy ukrainalaisten osuudella.
Joulukuussa 2025 kaikkien ulkomaan kansalaisten osuus työttömistä työnhakijoista Suomessa oli noin 15 prosenttia. Kansalaisuuksittain tarkastellen laaja työttömyys on kasvanut kolmen viime vuoden aikana eniten suomalaisten ja ukrainalaisten joukossa.
Laajassa työttömyysluvussa ovat mukana työttömät työnhakijat, lomautetut, työllistetyt, koulutuksessa ja työllistymistä edistävissä palveluissa olevat.
– Ukrainalaisten työnhakijoiden määrän kasvu selittää yksinään noin 27 prosenttia koko työttömyyden ja yli puolet maahanmuuttajien työttömyyden kehityksestä, kertoi TEMin johtava asiantuntija Antti Kaihovaara ministeriön mediatilaisuudessa.
Työttömyys onkin tilastojen mukaan kasvanut erityisesti vuoden 2022 jälkeen maahan tulleiden joukossa. Määrällisesti kasvu on ollut suurinta tilapäistä suojelua saavien ja perhesyistä tulleiden keskuudessa.
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Nämä ovat olleet suomessa 1,5-2vuotta. Ei hitto saatu siinä ajassa töihin vielä. Onneksi somalit ja irakilaiset saatiin 30vuodessa oppimaan kieltä ja töihin!
-
JanitaSlim
- Ben Matlock
- Viestit: 8846
- Liittynyt: Pe Syys 18, 2020 5:51 pm
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Näinhän se on. Ukrainan keskipalkka on vähän reilu viidennes Venäjän keskipalkasta. Mutta, kun ihannoi Venäjää niin ihannoi myös Ukrainaa..Nile Jarvis kirjoitti: To Kesä 18, 2026 2:35 pmPaskaa puhut. Ryssää ne molottavat. Ylivoimaisesti suurin ulkomaalaisryhmä työttömistä. Ei erota ryssistä muuten kuin lähtömaan nimen perusteella. Ukraina on kehitysmaa. Palkkataso suunnilleen joidenkin Afrikan maiden tasolla.manearia kirjoitti: To Kesä 18, 2026 1:10 pmTaitaa olla Janitan omat faktat. Esimerkiksi Raasepori otti virallisesti vastaan 150-170 pakolaista. Kaupungit ja kylät ovat pienet, ja päivittäin näkee ukrainalaisia. Monet puhuvat jo sekä suomea että ruotsia sujuvasti, kaikki ovat ahkeria, eikä vastaan ole tullut yksikään kännissä oleva.Perilla kirjoitti: To Kesä 18, 2026 12:29 pm
Onko tähän linkkiä, jos ei ole niin on valheellinen väite.
Edit vielä: Suurin osa äitejä, mummoja ja pieniä lapsia. Joku mieskin tuli mukaan jos esim. vaimo oli raskaana tai mies oli sairaan äitinsä tai mummonsa hoitaja.
Ukrainan keskimääräinen kuukausipalkka on tällä hetkellä noin $715 (noin 650–670 euroa) kuukaudessa
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.
Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.
Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.