Eihän tässä enää yllätä yhtään mikään. Onnea vaan Espoon asukkaille, tätäkin siellä on haluttu ja nyt sitä sitten saavat oikein koulussa opetettuna.
Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Ihan kuin tästä oltaisiin esitetty ihan toisenlaista tilastoa, mitä te ette tietenkään ole nähneet, tai ette ole halunneet ymmärtää.Inkaa kirjoitti: Ti Kesä 23, 2026 11:26 pm Silti suomijuntit raiskaavat enemmän Suomessa kuin muslimiehet. Lapsen seksuaalisista hyväksikäytöistä on 85% suomijunttien tekemiä.
En siis teititellyt sua, jos sitä luulit vaan tarkoitin "te" sua ja muita kaltaisiasi.
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Yhdenvertaisuuslainsäädäntö, kiihottaminen kansanryhmää vastaan sekä vihapuhe- ja sananvapauspykälät ovat Suomessa säädetty koskemaan kaikkia tasapuolisesti. Kuitenkaan emme löydä yhtäkään sellaista tuomiolle asti päätynyttä juttua, jossa maahanmuuttajaa syytettäisiin valkoiseen ihmiseen kohdistuvasta vihapuheesta tai kunnianloukkauksesta. Suomessa vain valkoinen voi siis olla rasisti.
Kun Suomessa on jo kouluja (kuten nyt Espoossa), joissa valtaosa oppilaista on jotain muita kuin kantasuomalaisia on ihan käsittämätöntä, että tällaisia koulutuksia järjestetään. Sen lopputulemana ja toteutuksena kun on se, että vähemmistö (eli suomalaiset lapset) saavat tätä "erityiskoulutusta" ja asennekasvatusta siksi, että he vain hyväksyisivät ja tottuisivat siihen, että koulu on nyt islamistinen ja aiheesta pitää olla rangaistuksen uhalla hiljaa.
Itse pitäisin huomattavasti hyödyllisempänä sellaista koulutusta, jossa pakollisen intensiivikurssin kautta koulutettaisiin näitä maahanmuuttajakakaroita ja heidän vanhempiaan siihen, miten Suomessa ollaan, miten tämä maa on suomalaisten ja miten toimien he voivat omalla käytöksellään vaikuttaa siihen, että heitä kohdellaan kuten he toivovat. Heillä on myös velvollisuuksia yhteiskuntaa kohtaan, ei ainoastaan oikeuksia.
Tätä ei kuitenkaan tule tapahtumaan, koska kun kuvassa on sana rasismi, se tarkoittaa aina sitä, että valkoinen on tekijä ja neekeri on se uhri. Valkoinen ihminen ei ilmeisesti voi kokea rasismia missään. Tästä syystä pysyn ihan suosiolla poissa vaikka Somaliasta, ei ole mielenkiintoa lomailla. Mutta tämä on meidän kotimaamme, ja nyt Espoossa lapsia koulutetaan siihen, että kaikki pitää hymyillen antaa pois, kaikki pitää jakaa mamujen kanssa ja pienikin kulmien rypistäminen asialle on rasismia.
Koko pääkaupunkiseutu on jo menetetty. Peukku on vallannut Helsingin ja Espoo sekä Vantaa ovat islamilaisia kalifaatteja. Hyi hitto sentään.
Kun Suomessa on jo kouluja (kuten nyt Espoossa), joissa valtaosa oppilaista on jotain muita kuin kantasuomalaisia on ihan käsittämätöntä, että tällaisia koulutuksia järjestetään. Sen lopputulemana ja toteutuksena kun on se, että vähemmistö (eli suomalaiset lapset) saavat tätä "erityiskoulutusta" ja asennekasvatusta siksi, että he vain hyväksyisivät ja tottuisivat siihen, että koulu on nyt islamistinen ja aiheesta pitää olla rangaistuksen uhalla hiljaa.
Itse pitäisin huomattavasti hyödyllisempänä sellaista koulutusta, jossa pakollisen intensiivikurssin kautta koulutettaisiin näitä maahanmuuttajakakaroita ja heidän vanhempiaan siihen, miten Suomessa ollaan, miten tämä maa on suomalaisten ja miten toimien he voivat omalla käytöksellään vaikuttaa siihen, että heitä kohdellaan kuten he toivovat. Heillä on myös velvollisuuksia yhteiskuntaa kohtaan, ei ainoastaan oikeuksia.
Tätä ei kuitenkaan tule tapahtumaan, koska kun kuvassa on sana rasismi, se tarkoittaa aina sitä, että valkoinen on tekijä ja neekeri on se uhri. Valkoinen ihminen ei ilmeisesti voi kokea rasismia missään. Tästä syystä pysyn ihan suosiolla poissa vaikka Somaliasta, ei ole mielenkiintoa lomailla. Mutta tämä on meidän kotimaamme, ja nyt Espoossa lapsia koulutetaan siihen, että kaikki pitää hymyillen antaa pois, kaikki pitää jakaa mamujen kanssa ja pienikin kulmien rypistäminen asialle on rasismia.
Koko pääkaupunkiseutu on jo menetetty. Peukku on vallannut Helsingin ja Espoo sekä Vantaa ovat islamilaisia kalifaatteja. Hyi hitto sentään.
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Ja tuollahan päin Seta järjestää packer- työpajoja 13 v. Siellä jokainen lapsi voi askarrella itselleen tekopeniksen.
Anyone? Levisi?
Anyone? Levisi?
Knobster kirjoitti: ↑Kaikillahan se on tiedossa että tiettyjen maiden seonneet pakolaiset raiskaavat paljon suhteessa lukuunsa.
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Pitää askarrella tarpeeksi iso, niin ehkä se toimii pamppuna eli itsepuolustusvälineenä jonka voi vetäistä tarpeen tullen housuista, mikäli kauppakeskusreissulla törmää seksuaalisessa hätätilassa oleviin jätkiin.ASierra kirjoitti: Ke Kesä 24, 2026 4:46 pm Ja tuollahan päin Seta järjestää packer- työpajoja 13 v. Siellä jokainen lapsi voi askarrella itselleen tekopeniksen.
Anyone? Levisi?
Toisaalta jos larppaa tarpeeksi hyvin poikaa, ehkä ne hätätilalliset jättävät rauhaan, mikä eivät ole pojanperseen makuun päässeet.
Tekikö Lilleri-Lalleri itsemurhan, vai tapettiinko hänet?
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Miksi sinä jatkuvasti viet keskustelua sivuraiteelle, ja kannatat sairasta, sekä typerää vasemmistolaista antirasismi koulutusta. Vihervasarit ovat haittaisänmaallisia ja ajavat Suomen turmioon huväuskoisten idioottien avustuksella.Tuulenvire kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 7:59 pmKysy sitä perussuomalaisten puoluetoimistolta. Ketjun aiheessa on lapset, joista suurin osa on syntynyt Suomessa.Ifigeneia kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 7:55 pm
Ja kantisraiskaajat ja -murhaajat ei riitä? Lisää piti saada ja mahdollisimman eksoottisista kulttuureista.
-
Moonshiner
- Remington Steele
- Viestit: 244
- Liittynyt: To Loka 24, 2024 7:08 pm
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Nyt meni stubitolta pitkällti ohi
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/f9af ... c49db4c77c
VMP!!! Stubitoa lainaten
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/f9af ... c49db4c77c
VMP!!! Stubitoa lainaten
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Sinä et itse ymmäärrä, minkähän takia haittaisänmaalliset suvakit puolustavat ja valkopesevät islamistien loisintaa, rikoksia, raiskauksia, katujengeja jne ja liioittelevat ukranalaisten tekemisiä. Ukranalaiset työllistyvät nopeasti, kun taas matut ovat yliedustettuina, työttömyys-, rikos-, Kelan tukien saajina ym. negatiivisissa tilastoissa. Mistä johtunee vasemmiston onneeton rakkaus islamiin ja islamistiterroristeihin.Nile Jarvis kirjoitti: To Kesä 18, 2026 8:46 pmHeikompi aines nimenomaan ei ymmärrä kokonaiskustannuksista mitään. Jos Suomessa on yksi X-kansallisuuden omaava henkilö ja tämä on työtön niin haittaisänmaallisen mielestä tämä on yhteiskunnan kannalta suurempi kustannus ja ongelma kuin yli 7000 työtöntä ukrainalaista. Ei vittu mitä täältä saa lukea.Tiinas kirjoitti: To Kesä 18, 2026 8:41 pm
Heikompi aines tuijottaa taas absoluuttisia lukuja eikä %-osuuksia. Peruskoulupudokkaille liian vaikea asia ymmärtää![]()
*pltmtxtvp*tm
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Se johtuu siitä, että ukrainalaiset tolkun ihmisinä eivät mahdollisen kansalaisuuden saatuaan äänestä noita haittaisänmaallisia vihervasemmistolaisia puolueita, mutta ne kaikki muut ovat pelkkää äänestäjäkuntaa heille.Karhere kirjoitti: To Kesä 25, 2026 7:51 amSinä et itse ymmäärrä, minkähän takia haittaisänmaalliset suvakit puolustavat ja valkopesevät islamistien loisintaa, rikoksia, raiskauksia, katujengeja jne ja liioittelevat ukranalaisten tekemisiä. Ukranalaiset työllistyvät nopeasti, kun taas matut ovat yliedustettuina, työttömyys-, rikos-, Kelan tukien saajina ym. negatiivisissa tilastoissa. Mistä johtunee vasemmiston onneeton rakkaus islamiin ja islamistiterroristeihin.Nile Jarvis kirjoitti: To Kesä 18, 2026 8:46 pmHeikompi aines nimenomaan ei ymmärrä kokonaiskustannuksista mitään. Jos Suomessa on yksi X-kansallisuuden omaava henkilö ja tämä on työtön niin haittaisänmaallisen mielestä tämä on yhteiskunnan kannalta suurempi kustannus ja ongelma kuin yli 7000 työtöntä ukrainalaista. Ei vittu mitä täältä saa lukea.Tiinas kirjoitti: To Kesä 18, 2026 8:41 pm
Heikompi aines tuijottaa taas absoluuttisia lukuja eikä %-osuuksia. Peruskoulupudokkaille liian vaikea asia ymmärtää![]()
*pltmtxtvp*tm
Vähät välittämättä seurauksista, kunhan ääniä tulee ja pääsevät vallankahvaan.
Netissä idioottien kanssa väittely on mahdotonta; joutuu alentumaan niiden tasolle ja lopulta ne voittaa sut kokemuksella.
-
Le chat bleu
- Sofia Karppi
- Viestit: 406
- Liittynyt: Ti Huhti 14, 2026 7:58 am
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Kun tv ja lehdistö pauhaa rasismin pahuutta aamusta iltaan, ja vähemmän analyyttiset uskovat sen kaiken. Suomalainen perisynti on tietty naiivius: kun itse ollaan rehellisiä, ei tajuta että muut eivät ole, ja että maailmalla suomalaista rehellisyyttä pidetään vain yksinkertaisuutena, ei hyveenä.Karhere kirjoitti: Ke Kesä 24, 2026 7:02 pmMiksi sinä jatkuvasti viet keskustelua sivuraiteelle, ja kannatat sairasta, sekä typerää vasemmistolaista antirasismi koulutusta. Vihervasarit ovat haittaisänmaallisia ja ajavat Suomen turmioon huväuskoisten idioottien avustuksella.Tuulenvire kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 7:59 pmKysy sitä perussuomalaisten puoluetoimistolta. Ketjun aiheessa on lapset, joista suurin osa on syntynyt Suomessa.Ifigeneia kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 7:55 pm
Ja kantisraiskaajat ja -murhaajat ei riitä? Lisää piti saada ja mahdollisimman eksoottisista kulttuureista.
Antirasismin sijaan pitäisi opettaa mitä islamissa ajatellaan vaikka yksin liikkuvasta huppelissa olevasta naisesta. Että se on huora, jonka raiskaaminen ei ole edes oikeasti raiskaus.
Mutta meillä opetetaan koulussa, että kaikki ovat samanlaisia, että kaikkiin miehiin pitää suhtautua yhtä luottavaisesti. Sitten kun nuori nainen uskoo antirasistisen opin ja lähtee jonkun ulkomaisen matkaan ymmärtämättä ollenkaan miltä se tilanne ulkkarin silmin näyttää, sitten huudetaan että mitäs läksit.
Valo tunnelin päässä on luultavasti liekinheitin 
-
Tuulenvire
- Sofia Karppi
- Viestit: 413
- Liittynyt: La Marras 22, 2025 4:26 pm
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Onneksi tästä ketjusta huomaa, ettei Suomessa ole rasismia.
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Muslimit tekevät suurimman osan raiskauksista Suomessa 15-29 v nuslimit 45% ja kun lasketaan mukaan yli 29 v niin taitaa luku lähennellä 70%
viewtopic.php?t=10415
viewtopic.php?t=10415
Knobster kirjoitti: ↑Kaikillahan se on tiedossa että tiettyjen maiden seonneet pakolaiset raiskaavat paljon suhteessa lukuunsa.
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Tällä menolla täytyy pitää raiskaus- ja ahdisteluolympialaiset, eikä Suomea edusta kantis. Kumpikohan porukka poraisi sitä enemmän, natsit vai vihavasemmisto...
Tekikö Lilleri-Lalleri itsemurhan, vai tapettiinko hänet?
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Knobster kirjoitti: ↑Kaikillahan se on tiedossa että tiettyjen maiden seonneet pakolaiset raiskaavat paljon suhteessa lukuunsa.
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Haittamaahantunkeutujat eivät raiskaa. Luin murha.infosta
Jos tosiasiat näyttävät olevan keskenään ristiriidassa, se tarkoittaa sitä, että joku niistä ei ole tosiasia