Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
-
Puheenjohtaja
- Olivia Benson
- Viestit: 726
- Liittynyt: Ma Syys 22, 2025 7:00 pm
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
*Poistettu OT-persuilua*tm
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
”Voinut” on voinut olla vaikka mitä. Vai tarkoitatko,että me olemmeerkaannuttu heidän kulttuurista osaamalla lukea ja kirjoittaa? 99%:sesti ei olla tuomittu jostain rikoksesta? 98%:sesti ei olla tuomittu useasta rikoksesta?Puheenjohtaja kirjoitti: Ti Kesä 23, 2026 1:59 pmHeidän sukunsa on voinut olla Suomen alueella kauemmin, kuin monen "kantasuomalaisen".Kräki kirjoitti: Ti Kesä 23, 2026 4:24 amTarkoitatko suomalaisilla 400-500v kotoutuneita mustalaisia? Sitä alinta paskaa,mitä maa voi päällään kantaa?Bird kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 9:24 pm i
Epäile ihmeessä, jos verenpaineesi kestää senkin vielä. Mutta todellisuudessa et osu nytkään oikeaan: kohdat 1, 2 ja 5 (henkirikokset ja niiden yritykset, ei kunniamurhat) koskee nimittäin ihan yhtä lailla sitä kotimaistakin lähisuhdeväkivaltaa.
Osataan tulla omillaan toimeen? Tosin kelaspedeily tarttunut jo suomalaisiinkin niin pahasti,että yrjöttää se vätystely.
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Tai homovihaa, sen verran suvaitsevaista viestiä tulee sieltä "suvaitsevaiston" leiristä.Puheenjohtaja kirjoitti: Ti Kesä 23, 2026 2:19 pm mutta tosiaan vaikea uskoa tätä palstaa lukiessa, että Suomessa olisi rasismia.
Netissä idioottien kanssa väittely on mahdotonta; joutuu alentumaan niiden tasolle ja lopulta ne voittaa sut kokemuksella.
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Minä sanon ihan itse jos joku asia minusta on ok. Ja minulle ei ole ok pedoministeri. Mutta ei ole myöskään ulkkisraiskaajat. Jostain syystä nykyään ei saisi huomioida kuin jommat tai kummat.Puheenjohtaja kirjoitti: Ti Kesä 23, 2026 2:26 pmPuutun sen verran keskusteluun, että etkö ymmärrä lukemaasi? Suomessa ylivoimaisesti suurimman osan seksuaalirikoksista tekevät suomalaiset. Se ei kuitenkaan kiinnosta sinua? Sinulle on OK, että Suomessa on ministerinä mies, joka on vikitellyt pikkutyttöjä.Ifigeneia kirjoitti: Ti Kesä 23, 2026 9:20 amJos tyyppi on persu ja Ryydmänni, niin hänen vikittelynsä ovat sinulle vakavampi juttu kuin että kaduilla ja toreilla mussukat raiskaavat naisia ja lapsia. Peitettäköön silmät, korva ja suu, ja aamen.Superia kirjoitti: Ti Kesä 23, 2026 12:44 am
Jos tyyppi on pedofiili, mutta persu, niin se on OK sinulle. Jos persu vikittelee 14-vuotiaita lapsia, niin silmät ja korvat umpeen vaan. Aivan.
Ymmärtänet itsekin että vähäisempään määräänsä nähden muslimimiehet suhteellisesti ottaen ovat raiskaavaisempia kuin suomijuntit.
Tekikö Lilleri-Lalleri itsemurhan, vai tapettiinko hänet?
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Romanit ilmeisesti raiskaavat (ja tappavat) lähinnä omia naisiaan, kun en muista kuulleeni raiskanneen ugreja. Ryöstely sitten eri asia.Puheenjohtaja kirjoitti: Ti Kesä 23, 2026 1:59 pmHeidän sukunsa on voinut olla Suomen alueella kauemmin, kuin monen "kantasuomalaisen".Kräki kirjoitti: Ti Kesä 23, 2026 4:24 amTarkoitatko suomalaisilla 400-500v kotoutuneita mustalaisia? Sitä alinta paskaa,mitä maa voi päällään kantaa?Bird kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 9:24 pm i
Epäile ihmeessä, jos verenpaineesi kestää senkin vielä. Mutta todellisuudessa et osu nytkään oikeaan: kohdat 1, 2 ja 5 (henkirikokset ja niiden yritykset, ei kunniamurhat) koskee nimittäin ihan yhtä lailla sitä kotimaistakin lähisuhdeväkivaltaa.
Romaneista voikin tehdä johtopäätöksiä siitä mitä pitkä oleskelu Suomen läntillä aiheuttaa vai aiheuttaako mitään, ja kannattaako täällä olla.
Tekikö Lilleri-Lalleri itsemurhan, vai tapettiinko hänet?
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Kannattaa laittaa kuva talteen ja lyödä faktat tiskiin aina kun öyhö vetää sen valetutkimuksen esiin ( eli joka päivä monta kertaa)El Mencho kirjoitti: Ti Kesä 23, 2026 2:11 pmSieltähän se luikerteli esiin kivenkolosta. Olisit varmasti löytänyt linkin itsekin.Puheenjohtaja kirjoitti: Ti Kesä 23, 2026 2:03 pmEl Mencho kirjoitti: Ti Kesä 23, 2026 1:23 pm
World Population Review -raportti vuodelta 2026 toistaa jälleen vuoden 2024 hämmästyttävää tulosta: Suomi on maailman toiseksi vähiten rasistinen maa, heti Tanskan jälkeen. Suomalaiset ovat osoittautuneet poikkeuksellisen suvaitsevaisiksi naapureitaan kohtaan. Riippumatta tutkimuksessa haastatellun taustasta tai ihonväristä.
Mihin tämä raportti perustuu? Ei ainakaan mihinkään tutkimukseen. Peruskoulupudokkaisiin toki uppoaa. Lähteenä Suomen Uutiset. Kas kun ei UMV.![]()
Screenshot_20260623_140551_com_duckduckgo_mobile_android_BrowserActivity.jpgThe Challenge of Measuring Racism
Measuring the racial tolerance of a country is difficult to do accurately. Racism is not a simple number, such as population or average income. Racism has many forms, and it is entirely possible for a person, social group, culture, or country to be at peace with one race or situation, but completely intolerant of another. For example, a caucasian person who has no problem living next to an Asian neighbor could have major objections to a black person marrying into their family. Moreover, because most survey respondents are generally aware that racism is not particularly admired in today’s society, the truthfulness and honesty of survey responses can be difficult to verify. As a result of these complications, researchers typically rely upon surveys to collect information about the public consciousness. They then combine multiple questions, surveys, or studies to determine a country’s true level of racial tolerance.
The World Values Survey is an international research program that studies “social, political, economic, religious and cultural values” including racial tolerance and racism. The WVS survey asks respondents from more than 80 countries dozens of questions, including one that asked respondents to identify types of people they would not want as neighbors. The more people of a particular country responded that they would be happy to have a neighbor of a different race, the more racially tolerant the respondents’ country would be considered. The annual Best Countries report, a joint effort of U.S. News and World Report, the BAV Group, and the Wharton School at the University of Pennsylvania, added specific questions about racial tolerance for its 2023 report, which, like the 2024 report, surveyed more than 17,000 people across 36 countries.
https://worldpopulationreview.com/count ... -countries
Tuulenvire kirjoitti: To Kesä 25, 2026 1:52 pm Onneksi tästä ketjusta huomaa, ettei Suomessa ole rasismia.
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Silti suomijuntit raiskaavat enemmän Suomessa kuin muslimiehet. Lapsen seksuaalisista hyväksikäytöistä on 85% suomijunttien tekemiä.Ifigeneia kirjoitti: Ti Kesä 23, 2026 3:09 pm
Ymmärtänet itsekin että vähäisempään määräänsä nähden muslimimiehet suhteellisesti ottaen ovat raiskaavaisempia kuin suomijuntit.
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
*pltmtxtvp*tm
-
nihilopriest
- Lauri Hanhivaara
- Viestit: 143
- Liittynyt: Ti Maalis 03, 2026 1:53 am
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
katoppa netistä stean ja kulttuuriministerön sivuilta et mihin ne rahat on laitettu
FULL SUPPORT OULUN MATU PUUKOTTAJA PAPPA

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
*pltmtxtvp*tm
Veikkausvarat menevät valtion budjettiin, josta ne jaetaan poliittisin päätöksin. Valita kansanedustajallesi.
Hallituspuolueet on:
Kokoomus
Perussuomalaiset
RKP
KD.
Kulttuuriministerinä on kokoomuslainen.
Veikkausvarat menevät valtion budjettiin, josta ne jaetaan poliittisin päätöksin. Valita kansanedustajallesi.
Hallituspuolueet on:
Kokoomus
Perussuomalaiset
RKP
KD.
Kulttuuriministerinä on kokoomuslainen.
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Joo eivät vihervassrit ymmärrä, koska ne ovat haittaisänmaallisia.Tuulenvire kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 7:12 pm Haittaisänmaallisten matalalla älykkyydellä ei ymmärretä sitä, että oleellisin osa yhteiskuntakelpoiseksi kasvamista on se,että yksilö tuntee kuuluvansa yhteiskuntaan.
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Linkkiä tuohon 85% vai levitätkö tahallisesti valeuutista?Inkaa kirjoitti: Ti Kesä 23, 2026 11:26 pmSilti suomijuntit raiskaavat enemmän Suomessa kuin muslimiehet. Lapsen seksuaalisista hyväksikäytöistä on 85% suomijunttien tekemiä.Ifigeneia kirjoitti: Ti Kesä 23, 2026 3:09 pm
Ymmärtänet itsekin että vähäisempään määräänsä nähden muslimimiehet suhteellisesti ottaen ovat raiskaavaisempia kuin suomijuntit.
Suomessa loisii 5% nuorten muslimimiesten joukko
joista 60% elää sosiaalituilla
joista 60% on työttömiä
jotka tekevät 60% raiskauksista
jotka tekevät 60% katuryöstöistä
jotka tekevät 80 % huumerikoksista
Älä ole vassuli, älä kannata 60/80 kerhoa
joista 60% elää sosiaalituilla
joista 60% on työttömiä
jotka tekevät 60% raiskauksista
jotka tekevät 60% katuryöstöistä
jotka tekevät 80 % huumerikoksista
Älä ole vassuli, älä kannata 60/80 kerhoa
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Todennäköisesti siinä ajassa kun 85 suomijunttia raiskaa 85 naista, on ne 15 ulkkismiestä raiskanneet 85 naista, lasta, ja kenties miehiäkin kun tarpeeksi suuri seksuaalinen hätätila iskee.Inkaa kirjoitti: Ti Kesä 23, 2026 11:26 pmSilti suomijuntit raiskaavat enemmän Suomessa kuin muslimiehet. Lapsen seksuaalisista hyväksikäytöistä on 85% suomijunttien tekemiä.Ifigeneia kirjoitti: Ti Kesä 23, 2026 3:09 pm
Ymmärtänet itsekin että vähäisempään määräänsä nähden muslimimiehet suhteellisesti ottaen ovat raiskaavaisempia kuin suomijuntit.
Epäilen että vuodesta 2015 eteenpäin olleiden hullujen vuosien alkuaikoina tapahtui paljon raiskauksia joista ei ilmoitettu, koska naisen kaverit olisivat leimanneet naisen valehtelijaksi/ja rasistiksi. Oli se niin hullua aikaa.
Mutta jos se ahdistaa että suomalaiset Suomessa maassa toistaiseksi raiskaavat eniten lukumääräisellä enemmistöllään, niin voihan sitä muuttaa vaikka Irakiin, missä ei ole suomalaisia raiskaamassa.
Tekikö Lilleri-Lalleri itsemurhan, vai tapettiinko hänet?
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Siksi tarvitsemme enemmän muslimeja tähän maahan.Inkaa kirjoitti: Ti Kesä 23, 2026 11:26 pmSilti suomijuntit raiskaavat enemmän Suomessa kuin muslimiehet. Lapsen seksuaalisista hyväksikäytöistä on 85% suomijunttien tekemiä.Ifigeneia kirjoitti: Ti Kesä 23, 2026 3:09 pm
Ymmärtänet itsekin että vähäisempään määräänsä nähden muslimimiehet suhteellisesti ottaen ovat raiskaavaisempia kuin suomijuntit.
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Suomestahan ei saa löytää yhtään mitään positiivista. Mutta koska saamme joka vuosi tämän naurettavan toitotuksen että olemme maailman onnellisin maa, niin pitänee sitten tehdä johtopäätös että olemme onnellisia rasisteja.Puheenjohtaja kirjoitti: Ti Kesä 23, 2026 2:03 pmEl Mencho kirjoitti: Ti Kesä 23, 2026 1:23 pm
World Population Review -raportti vuodelta 2026 toistaa jälleen vuoden 2024 hämmästyttävää tulosta: Suomi on maailman toiseksi vähiten rasistinen maa, heti Tanskan jälkeen. Suomalaiset ovat osoittautuneet poikkeuksellisen suvaitsevaisiksi naapureitaan kohtaan. Riippumatta tutkimuksessa haastatellun taustasta tai ihonväristä.
Jutttu kirjoitettu 31.8.2024![]()
![]()
Mihin tämä raportti perustuu? Ei ainakaan mihinkään tutkimukseen. Peruskoulupudokkaisiin toki uppoaa. Lähteenä Suomen Uutiset. Kas kun ei UMV.![]()
Sekin on jännä että vaikka miten ikivanhat tilastot kelpaavat, jos niillä voidaan väittää että ulkkikset eivät maassa ole ongelma, mutta eipä hokkuspokkus kelpaa parin vuoden takainen tässä rasismiasiassa. Ollaan varmaan oltu rasismin kiihdytyskaistalla viimeiset 2 v. Ja mistähän se sitten johtuu.
Omalla kohdallani se johtuu toistuvasta uutisoinnista jossa ahmetti tai mehmetti on taas kerran tuomittu tai paremminkin "tuomittu" lapsen tai naisen raiskaamisesta.
Tekikö Lilleri-Lalleri itsemurhan, vai tapettiinko hänet?