Niin on, todella ylimielistä. Sitä se oli jo kuulusteluissa ja selvästi ajatteli että poliisit jotenkin vaan uskovat että Saara on häipynyt jonnekkin, ilman että käyttäisi pankkikorttiaan kuukausiin. Sitten alkoi syöttää sitä itsemurhateoriaansa, kun ymmärsi ettei mene läpi. No, eipä mennyt tuokaan.Savossa kirjoitti: Ke Elo 12, 2026 9:09 am Minä en voi sanoa 100 % varmuudella oliko Moring kyseessä, joka otti minut kyytiin Kuopiossa 2010 kevät-talvella.
Olin siis hyvin häneen profiiliinsa sopiva uhri tuolloin: erittäin päihtynyt nainen, joka halusi kotiin.
Ei hän minua sinne suoraan suostunut viemään, vaan pakotti olemaan autossaan, eikä meinannut päästää pois. Ehkä häpeä ja inho ja halu unohtaa estivät ilmoittamasta mihinkään, koska jouduin tekemään ällöttävän teon paetakseni.
Tuosta tapahtuneesta seuraavana kesänä olin jälleen juovuksissa matkalla Albatrossi-ravintolaan satamassa kahden ihmisen seurassa. En olisi edes tunnistanut puolta vuotta aiemmin tapaamaani ajelluttajaa, jos hän ei olisi katsonut suoraan minuun, hymyillyt ja kertonut miten hyvä olin ällöttävässä teossani.
Raivostuin suuresti, mitä tämä ehkä-Moring ei osannut arvata. Huusin, haukuin ja korostin miten hirveä ja ällöttävä ihminen on kyseessä ja jahtasin häntä siinä parkkipaikalla ja hän säikähti episodia niin paljon, että pakeni paikalta.
Taisin selvitä jostain mistä kaikki eivät selvinneet.
Ikävä vaan lopputuloksen kannalta, että jäljellä on vain luuranko ja reikä rintaliiveissä. Saas nähdä miten käy.