ASierra kirjoitti: Pe Syys 25, 2026 7:51 pm
Kumisilmä kirjoitti: Pe Syys 25, 2026 7:46 pm
ASierra kirjoitti: Pe Syys 25, 2026 7:34 pm
Miksi et hanki kissaa, kun se tuntuu olevan sinulle tärkeä eläin? Tai mene mukaan johonkin kissojen pelastustoimintaan, auttaisi varmaan saamaan jotain sisältöä elämään. Netissä vihan levittäminen ei sitä sisältöä tuo.
mun kolli ja neiti jäi vaimolle.
en pysty luottotiedottomana maksamaan eläinlääkäri kuluja eikä tämmönen kuppanen yksiö ilman partsia oo kissalle sovelias paikka elää.
lisäksi en usko eläväni kissan elämän mittaa eikä mulla oo ihmistä joka ottais kissan jos mä heitän hokkarit nurkkaan.
kuvassa muru ja mikki jotka jäi vaimolle kumpikin tietysti rescue kissoja.
Mene mukaan johonkin kissojen pelastustoimintaan, mitä niitä nyt onkaan, en tiedä kun olen koiraihminen

.
Ihan varmasti stadissa on toimintaa, jossa sinusta olisi apua ja voisit samalla auttaa kissoja. Kunhan ei heti ala huutaa natsia ja persua vaan olisit ihan päivittäisessä toiminnassa mukana asiallisesti ilman poliittista ulinaa ja etsisit kissoille uusia koteja tai auttaisit huostaanotettujen kissojen hoidossa.
mutsi oli hesyn toiminnassa mukana koko mun lapsuuden.
mä oikeasti haluaisin mut pää ei oo ikinä kestänyt.
just romahdin tossa kesällä syvään ahdistukseen ku törmäsin kuolleeseen rottaan.eilen ahdisti irtonainen linnun siipi.nostelen edelleen kastematoja asfaltilta multaan jne....luontodokkareita en oo 30 vuoteen kyennyt katsomaan ku en kestä katsoa ku joku joutuu saaliiksi.
noissa hommissa pitää tosiaan olla kuten sanot pää kylmänä minä ilman impulssikontrollia en siihen eläinten varsinkaan kissojen kohdalla oo pystynyt ikinä.
pitkiä vaikeita väkivaltaisia riitoja ollu naapureiden kanssa viimeks masalassa missä kissalaku uhattiin myrkyttää siinä mentiin lopulta siihen pisteeseen et järjetön raivohullu kaappi kävi keskellä päivää puukon kanssa päälle.
yks kapiainen muutti pois alueelta ku ei ymmärtänyt puheesta pitää sotakoiraansa kiinni piha-alueella löin siltä nenän poskelle sen kännisten kavereiden edessä.
se siis usutti koiraa mun kissan päälle ku ulkoiltiin valjaissa.varoitin seurauksista vetosin järjestyssääntöihin mut ei auttanu oli pakko suojella kissaa.
yhteenvetona liian rankka duuni mun kaltaiselle reppanalle toi eläinsuojelu työ.