Kumisilmä

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Yrjö Yrjönpoika
Alibin Kestotilaaja

Re: Kumisilmä

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika »

Kumisilmä kirjoitti: Pe Syys 25, 2026 2:21 pm
...[clipety clippety clipp]...
join itseni humalaan viimeksi 2020 ja en ole esim peukkuun sortunut vaikka useasti viimeksi viikko sitten sitä ilmaiseksi olisin saanut.
pelkkää amfetamiinia käyttänyt joka auttaa mua keskittymään.
nyt esim reilu kuukausi täysin selvinpäin.
Okei hyvä on hyvä on...

Eli yhden neuvon voin antaa. Mun neuvot on kuule kalliita. Sulla on mahdollisuus saada ADHD -lääkitys, jos[!!] suostut, ja vaikka pyydät, että sut sitten vastapainoksi laitetaan rahan käytön ja muunkin elämän suhteen, edunvalvontaan. Ruokarahan ne antaa, tai siis sellaisen "paperin" jolla saat ruokaa marketista, ja snadisti diskorahaa.
X X X X X
Kumisilmä
Andy Sipowich NYPD
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kumisilmä »

Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: Pe Syys 25, 2026 2:57 pm
Kumisilmä kirjoitti: Pe Syys 25, 2026 2:21 pm
...[clipety clippety clipp]...
join itseni humalaan viimeksi 2020 ja en ole esim peukkuun sortunut vaikka useasti viimeksi viikko sitten sitä ilmaiseksi olisin saanut.
pelkkää amfetamiinia käyttänyt joka auttaa mua keskittymään.
nyt esim reilu kuukausi täysin selvinpäin.
Okei hyvä on hyvä on...

Eli yhden neuvon voin antaa. Mun neuvot on kuule kalliita. Sulla on mahdollisuus saada ADHD -lääkitys, jos[!!] suostut, ja vaikka pyydät, että sut sitten vastapainoksi laitetaan rahan käytön ja muunkin elämän suhteen, edunvalvontaan. Ruokarahan ne antaa, tai siis sellaisen "paperin" jolla saat ruokaa marketista, ja snadisti diskorahaa.
ei ole usko pois kaikki keinot on käytetty.
meilahden johtava neurologi halus mut henkilökotaisesti ADHD pilottiin missä annetaan lääkitys vanhoille käyttäjille.
olin silloin vuonna 2017 ollu jo lähes 4 vuotta täysin kuivilla.oli avovaimo sen teini ja iso lauma kissoja koira ja rottia.
kusin valvotut puolen vuoden puhtaat seulat ja kaikesta tosta huolimatta vantaan psyk-poli kieltäyty mun lääkityksestä.

jos en edes raittiina perheellisenä saa lääkitystä mt-ongelmiin ni miten vitussa luulet et nyt saisin ku oon vetäny 6 vuotta putkeen.

tajuatko kuinka paljon puhdasta vihaa me käyttäjät saadaan vastaamme terveydenhuollossa.
mulle kähisi ylihoitaja korvaan et heittää mut osastolta ulos heti ku saa pienenkin sauman siihen.tää tapahtu jorvissa 2013 ku mua tuotiin teho osastolta hätäleikkauksesta ja mun kädessä oleva kuolio eteni edelleen kuumetta 41+ ja käsi miehen reiden kokoinen.sen ainoa ajatus oli narkki vittuun täältä :| pyysi viikon päästä anteeks ja sössötti jotain paskaa subu nisteistä mulle.
Antifa Free Palestina
Kumisilmä
Andy Sipowich NYPD
Viesti:

mä ärsyynnyin mikä kohtuu harvinaista mulle netissä.
taidan pistää netin kii ja Scarlet tuulen viemää jatko tarina pyörimään tarviin pukudraamaa ettei pää leviä tähän nykyiseen tilanteeseen.

mä just suostuin tänään siihen et sossu ottaa haltuunsa sen mun oma vastuu osuuden vuokrasta jos päästään lumon kanssa vielä sopimukseen.
tiistaina tää sit selviää jos ei onnistu ni sit meen sinne koisorantaan kattelee mikä meno ja jos en viihdy lähden katunistiks takas sinne mistä kaikki alkoi eli kurviin :P
Antifa Free Palestina
Yrjö Yrjönpoika
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika »

Kumisilmä kirjoitti: Pe Syys 25, 2026 3:14 pm
...olin silloin vuonna 2017 ollu jo lähes 4 vuotta täysin kuivilla.oli avovaimo sen teini ja iso lauma kissoja koira ja rottia....

...jos en edes raittiina perheellisenä saa lääkitystä mt-ongelmiin ni miten vitussa luulet et nyt saisin ku oon vetäny 6 vuotta putkeen.

...tajuatko kuinka paljon puhdasta vihaa me käyttäjät saadaan vastaamme terveydenhuollossa.

...tää tapahtu jorvissa 2013 ku mua tuotiin teho osastolta hätäleikkauksesta...
Haloo.!! Nyt eletään vuotta 2026, kohta '27. Et ole ainoa 6 vuotta yhteen soittoon vetänyt.

En täysin jaksa uskoa siihen "puhtaaseen vihaan" kuin korkeintaan 20% vihaa vs. 20% rakastaa, ja se väliin jäävä 60% vain yrittää epätoivoisesti selvitä työtaakastaan.

Mutta jos et enää halua taistella itsesi puolesta millään muulla tavoin kuin rähjäämällä ja riehumalla koko maailmalle, kun natsejahan ne täällä kaikki ovat, ja tunnet olevasi valmista kauraa Honkanummen uurnalehtoon (sinnehän meidät maattomat ripotellaan, [-tosin itse olen ajatellut katoavani jonnekin maailman yöhön-]), niin en kyllä yhäkään sano edes sitä "voi voi" -fraasia.
X X X X X
Kumisilmä
Andy Sipowich NYPD
Viesti:

Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: Pe Syys 25, 2026 3:38 pm
Kumisilmä kirjoitti: Pe Syys 25, 2026 3:14 pm
...olin silloin vuonna 2017 ollu jo lähes 4 vuotta täysin kuivilla.oli avovaimo sen teini ja iso lauma kissoja koira ja rottia....

...jos en edes raittiina perheellisenä saa lääkitystä mt-ongelmiin ni miten vitussa luulet et nyt saisin ku oon vetäny 6 vuotta putkeen.

...tajuatko kuinka paljon puhdasta vihaa me käyttäjät saadaan vastaamme terveydenhuollossa.

...tää tapahtu jorvissa 2013 ku mua tuotiin teho osastolta hätäleikkauksesta...
Haloo.!! Nyt eletään vuotta 2026, kohta '27. Et ole ainoa 6 vuotta yhteen soittoon vetänyt.

En täysin jaksa uskoa siihen "puhtaaseen vihaan" kuin korkeintaan 20% vihaa vs. 20% rakastaa, ja se väliin jäävä 60% vain yrittää epätoivoisesti selvitä työtaakastaan.

Mutta jos et enää halua taistella itsesi puolesta millään muulla tavoin kuin rähjäämällä ja riehumalla koko maailmalle, kun natsejahan ne täällä kaikki ovat, ja tunnet olevasi valmista kauraa Honkanummen uurnalehtoon (sinnehän meidät maattomat ripotellaan, [-tosin itse olen ajatellut katoavani jonnekin maailman yöhön-]), niin en kyllä yhäkään sano edes sitä "voi voi" -fraasia.
22 vuotiaana aloitin tykittää hihaan amffea vuosi oli 92 sekakäytin vuoteen 2004 asti sit olin kaksi vuotta täysin raitis ku mun kissa sairastu sokeritautiin ja se tarvitsi insuliiniä.ku se 2006 kuoli aloitin taas ja vedin vuoteen 2013 piriä ja peukku ykköstä hihaan käsi kuolioon ja taas kuivilla lähes seitsemän vuotta kunnes 2020 eron jälkeen aloitin pirin taas.tää vika kuus vuotta on ollut mun käytön huippu oon vetänyt enempi aineita ku aiemmin yhteensä. toki ennen tota aloitin 85 dokaamisen olin noin 350 kertaa pudussa teininä ja sain ekat viinakramppini 17 vuotiaana.vedin lasolista liiman kautta keppanaan koko teini aikani ja mielenterveys petti noin 1991 mikä ei liene yllätys.

kaikki raittiudet mun elämässä siis noin 9 vuotta oon ilman mitään apua hoitanut itse alusta loppuun yhtä ainutta pilleriä saati katkopaikkaa en ole tarvinnut yhteiskunnalta siinä avuksi. motivaatio pitää olla ja kissan sairaus sekä rakastuminen on ollu mulle riittävät motivaattorit.yksin itseni seurassa en kestä selvinpäin enkä oo kokenut ikinä itseäni niin tärkeäksi että se riittäisi syyksi raitistua.

ymmärrä tai älä ymmärrä mut mihin se vanha yrjö katos olit lähes herrasmies ainakin murha infon kuonasta esiin nouseva helmi kohtelias tyyppi mut nyt ilkut ja puhut ylimielisesti mulle lähes vihjaat että olen tyyliin vajakki.
mä oon mikä oon mut ainakin olen itselleni ja muille äärettoman lähes inhoon asti rehellinen.

ps kumpikin raitis jakso ilman yhtäkään sortumista aineisiin.tohon aineista irti jaksoon sisältyy mm 2015 kumisilmä ja 2016 sidottu nasu episodit.
ja vielä se että mun tappouhka natsien taholta oli yrjö hyvä niin todellinen et KRP soitti kotiin ja pyysi perheen vaimo+teini takia ottamaan turvakiellon eli anteeksi jos ärsyttää mun natsi fobiat ehkä se 300 tappouhkaus aikaaan oli sit liikaa ja aloin ottamaan sen paska saastan tosissaan.
Antifa Free Palestina
ASierra
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja ASierra »

Miksi et hanki kissaa, kun se tuntuu olevan sinulle tärkeä eläin? Tai mene mukaan johonkin kissojen pelastustoimintaan, auttaisi varmaan saamaan jotain sisältöä elämään. Netissä vihan levittäminen ei sitä sisältöä tuo.
Knobster kirjoitti: ↑Kaikillahan se on tiedossa että tiettyjen maiden seonneet pakolaiset raiskaavat paljon suhteessa lukuunsa.
Kumisilmä
Andy Sipowich NYPD
Viesti:

ASierra kirjoitti: Pe Syys 25, 2026 7:34 pm Miksi et hanki kissaa, kun se tuntuu olevan sinulle tärkeä eläin? Tai mene mukaan johonkin kissojen pelastustoimintaan, auttaisi varmaan saamaan jotain sisältöä elämään. Netissä vihan levittäminen ei sitä sisältöä tuo.
mun kolli ja neiti jäi vaimolle.
en pysty luottotiedottomana maksamaan eläinlääkäri kuluja eikä tämmönen kuppanen yksiö ilman partsia oo kissalle sovelias paikka elää.
lisäksi en usko eläväni kissan elämän mittaa eikä mulla oo ihmistä joka ottais kissan jos mä heitän hokkarit nurkkaan.
kuvassa muru ja mikki jotka jäi vaimolle kumpikin tietysti rescue kissoja.

Kuva
Antifa Free Palestina
ASierra
Christopher Lorenzo

Kumisilmä kirjoitti: Pe Syys 25, 2026 7:46 pm
ASierra kirjoitti: Pe Syys 25, 2026 7:34 pm Miksi et hanki kissaa, kun se tuntuu olevan sinulle tärkeä eläin? Tai mene mukaan johonkin kissojen pelastustoimintaan, auttaisi varmaan saamaan jotain sisältöä elämään. Netissä vihan levittäminen ei sitä sisältöä tuo.
en pysty luottotiedottomana maksamaan eläinlääkäri kuluja eikä tämmönen kuppanen yksiö ilman partsia oo kissalle sovelias paikka elää.
lisäksi en usko eläväni kissan elämän mittaa eikä mulla oo ihmistä joka ottais kissan jos mä heitän hokkarit nurkkaan.

Kuva
Mene mukaan johonkin kissojen pelastustoimintaan, mitä niitä nyt onkaan, en tiedä kun olen koiraihminen 😄.

Ihan varmasti stadissa on toimintaa, jossa sinusta olisi apua ja voisit samalla auttaa kissoja. Kunhan et heti ala huutamaan natsia ja persua vaan olisit ihan päivittäisessä toiminnassa mukana asiallisesti ilman poliittista ulinaa ja etsisit kissoille uusia koteja tai auttaisit huostaanotettujen kissojen hoidossa.

Käsitän että vapaaehtoisista on huutava pula.
Knobster kirjoitti: ↑Kaikillahan se on tiedossa että tiettyjen maiden seonneet pakolaiset raiskaavat paljon suhteessa lukuunsa.
Kumisilmä
Andy Sipowich NYPD
Viesti:

ASierra kirjoitti: Pe Syys 25, 2026 7:51 pm
Kumisilmä kirjoitti: Pe Syys 25, 2026 7:46 pm

Kuva
Mene mukaan johonkin kissojen pelastustoimintaan, mitä niitä nyt onkaan, en tiedä kun olen koiraihminen 😄.

Ihan varmasti stadissa on toimintaa, jossa sinusta olisi apua ja voisit samalla auttaa kissoja. Kunhan ei heti ala huutaa natsia ja persua vaan olisit ihan päivittäisessä toiminnassa mukana asiallisesti ilman poliittista ulinaa ja etsisit kissoille uusia koteja tai auttaisit huostaanotettujen kissojen hoidossa.
mutsi oli hesyn toiminnassa mukana koko mun lapsuuden.
mä oikeasti haluaisin mut pää ei oo ikinä kestänyt.
just romahdin tossa kesällä syvään ahdistukseen ku törmäsin kuolleeseen rottaan.eilen ahdisti irtonainen linnun siipi.nostelen edelleen kastematoja asfaltilta multaan jne....luontodokkareita en oo 30 vuoteen kyennyt katsomaan ku en kestä katsoa ku joku joutuu saaliiksi.

noissa hommissa pitää tosiaan olla kuten sanot pää kylmänä minä ilman impulssikontrollia en siihen eläinten varsinkaan kissojen kohdalla oo pystynyt ikinä.
pitkiä vaikeita väkivaltaisia riitoja ollu naapureiden kanssa viimeks masalassa missä kissalaku uhattiin myrkyttää siinä mentiin lopulta siihen pisteeseen et järjetön raivohullu kaappi kävi keskellä päivää puukon kanssa päälle.
yks kapiainen muutti pois alueelta ku ei ymmärtänyt puheesta pitää sotakoiraansa kiinni piha-alueella löin siltä nenän poskelle sen kännisten kavereiden edessä.
se siis usutti koiraa mun kissan päälle ku ulkoiltiin valjaissa.varoitin seurauksista vetosin järjestyssääntöihin mut ei auttanu oli pakko suojella kissaa.

yhteenvetona liian rankka duuni mun kaltaiselle reppanalle toi eläinsuojelu työ.
Antifa Free Palestina
Kumisilmä
Andy Sipowich NYPD
Viesti:

Mitä oot mieltä Sierra tän kauden menosta.
mä uskon ku vuoreen Alonsoon joka mun mielestä valjun top 5 keskikenttä.
eihän toi hyvältä näytä vielä enkä ymmärrä Estevaon tilannetta miksi se ei saa peliaikaa tyyliin joka pelissä.
puolustus on se heikko kohta edelleen Terry/Rudiger/Ivanovic tyylinen jyrä peloite tarvitaan joku saatanan hulk et saadaan kovuutta.

joo potkisin sen saman tyypin kyllä pois jos valta olis :lol:
tämä tonne tampere nasu ketjuun.
Antifa Free Palestina
ASierra
Christopher Lorenzo

^^
Harmi, kissojen auttamisesta saisit kuitenkin sisältöä elämään.

Ja luonnon kiertokulkuunhan kuuluu, että eläimiä kuolee ja että kotieläimet kuolevat ennen ihmisiä. Rottakin, johon viittasit, elää vain 1-3 vuotta ja jos eläisivät yhtä kauan kuin ihmiset ja lisääntyisivät yhtä helposti kuin tekevät, maapallo olisi täynnä rottia ja muuta elämää ei olisi. Tuskin sinäkään sitä haluaisit
ASierra
Christopher Lorenzo

Kumisilmä kirjoitti: Pe Syys 25, 2026 8:13 pm Mitä oot mieltä Sierra tän kauden menosta.
eihän toi hyvältä näytä vielä enkä ymmärrä Estevaon tilannetta miksi se ei saa peliaikaa tyyliin joka pelissä.
puolustus on se heikko kohta edelleen Terry/Rudiger/Ivanovic tyylinen jyrä peloite tarvitaan joku saatanan hulk et saadaan kovuutta.

Minäkin antaisin Alonsolle aikaa todistaa kykynsä, on ollut kuitenkin niin vähän aikaa vasta puikoissa ja onhan sillä näyttöjä Saksassa ja Espanjassa ja muualla.

Terry on minun all time favorite Chelsen pelaajista.

Kun joskus aikoinaan olin opiskelijavaihdossa Lontoossa ja asuin Fulhamissa, Stamford oli aika lähellä ja siitä se alkoi.
Viimeksi muokannut ASierra, Pe Syys 25, 2026 8:43 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Kumisilmä
Andy Sipowich NYPD
Viesti:

ASierra kirjoitti: Pe Syys 25, 2026 8:17 pm ^^
Harmi, kissojen auttamisesta saisit kuitenkin sisältöä elämään.

Ja luonnon kiertokulkuunhan kuuluu, että eläimiä kuolee ja että kotieläimet kuolevat ennen ihmisiä. Rottakin, johon viittasit, elää vain 1-3 vuotta ja jos eläisivät yhtä kauan kuin ihmiset ja lisääntyisivät yhtä helposti kuin tekevät, maapallo olisi täynnä rottia ja muuta elämää ei olisi. Tuskin sinäkään sitä haluaisit
joo meillä hirvee rotta ongelma täällä vantaalla.
toi vanha ostari on hirveessä kuosissa ja joku/jotkut vielä levittää alueelle ruokaa tyyliin vitusti.
osa ruoka-avusta ku kassin sisältö ei miellytä mut suurin osa paikallisen k kauppiaan suorastaan saastaisista kierrätys ja muista roskiksista.olisko kasarilla viimeks siivottu.
'nyt koko rujous paljastuu ku ratikan tieltä on osa vanhoista rakennelmista purettu.

jopa keskellä päivää ku vein roskia meidän talon roskikseen ni kannen ku sain auki rotta tuijotti suoraan silmiin et kansi kiinni urpo :shock:
steissillä toissa kesänä huomasin öisin saman ongelman ei sielläkään rotat tolleen ollu esillä kasari ysärillä.

Junesin kanssa juteltiin ostarilla tosta rotta ongelmasta viime vaaleissa siitä on videokin olemassa.
huuhtasen lässytys siinä vieressä vitutti mut Junes oli vitun rento heppu.
Antifa Free Palestina
Kumisilmä
Andy Sipowich NYPD
Viesti:

ASierra kirjoitti: Pe Syys 25, 2026 8:31 pm
Kumisilmä kirjoitti: Pe Syys 25, 2026 8:13 pm Mitä oot mieltä Sierra tän kauden menosta.

Minäkin antaisin Alonsolle aikaa todistaa kykynsä, on ollut kuitenkin niin vähän aikaa vasta puikoissa ja onhan sillä näyttöjä Saksassa ja Espanjassa ja muualla.

Terry on minun all time favorite Chelsen pelaajista.
SAMA :D Mun kapteeni ikuisesti yhdessä 1995 Saku Koivun kanssa.
vaimo sano ku yritin laittaa Terry lakanaa makkarin seinälle et siihen viereen tulee sit Ronaldo ja Messi käärin Terryn rullalle kohtuu äkäseen vittu rolle mun makkarissa olis ollu liikaa varsinkin ku jouduin nukkuu vaimon ex ukon sängyssä joka oli teetetty erikoispitkä sänky lähes seinästä seinään ku ukko oli ollu 210 pitkä ja minä just just 170 :P
savolainen nainen vei mua ku litran mittaa mut silleen mua pitääkin viedä jotta rakastun.
Antifa Free Palestina
ASierra
Christopher Lorenzo

Kumisilmä kirjoitti: Pe Syys 25, 2026 8:37 pm
SAMA :D Mun kapteeni ikuisesti yhdessä 1995 Saku Koivun kanssa.
vaimo sano ku yritin laittaa Terry lakanaa makkarin seinälle et siihen viereen tulee sit Ronaldo ja Messi käärin Terryn rullalle kohtuu äkäseen vittu rolle mun makkarissa olis ollu liikaa varsinkin ku jouduin nukkuu vaimon ex ukon sängyssä joka oli teetetty erikoispitkä sänky lähes seinästä seinään ku ukko oli ollu 210 pitkä ja minä just just 170 :P
savolainen nainen vei mua ku litran mittaa mut silleen mua pitääkin viedä jotta rakastun.
Ei ikinä. No en kyllä enää aikuisena laittaisi mitään julisteita seinään. Ei sovi sisustukseen.

Epäsuosittu mielipide on kyllä sekin, että.jotenkin tykkään Haalandista 🙄
Vastaa Viestiin