Persut sitä, persut tätä, öyh öyh...

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Stonedar
Adrian Monk

Re: Persut sitä, persut tätä, öyh öyh...

Viesti Kirjoittaja Stonedar »

walluhusuri kirjoitti: Ma Loka 05, 2026 9:46 pm
Stonedar kirjoitti: Ma Loka 05, 2026 9:39 pm
walluhusuri kirjoitti: Ma Loka 05, 2026 9:22 pm
Millä lailla ajankohtainen?
No silleen että on ollu esim. tänään uutisissa. Tai ainakin Iltalehdessä.
Ai samalla lailla kuin vaikka, että: "Susanna Penttilä esiintyi Youtube-videolla". Sekin oli "uutisissa" ainakin IltaLehdessä. Okei ymmärrän ettei kaikilla ei rima ole niin korkealla.
No, johan tätä ehti "Mestarikin" kommentoimaan.
Ei tainnut vaalitempaus mennä ihan putkeen, kun nyt Haittakumpukin jo selitti, että ei sieltä bussista alunperinkään pitänyt mihinkään nousta, kun ei oikeen aikaakaan ollut, ja oltiin menossa muualle.
Vargas81
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Vargas81 »

Öyhö kirjoitti: Ma Loka 05, 2026 5:51 pm
Vargas81 kirjoitti: Ma Loka 05, 2026 5:00 pm Mikä vitun eduskunnan turvahenkilöstö.
Perussuomalaisten raisiolainen kaupunginvaltuutettu Sini Laine kertoo, että eduskunnan turvahenkilöstö oli suosittanut, etteivät perussuomalaiset poistuisi bussistaan ostoskeskukselle.
Näin sanottiin. Voihan se tietysti olla että kysymyksessä ei ollut turvahenkilöstö vaan vasemmistoliiton kansanedustaja.
Kuten sanoin, Laine keksi päästään eduskunnan turvahenkilön. Alla linkki missä persujen puoluesihteeri Harri Vuorenpää kertoo asialla olleen puolueen turvahenkilö.

"Vuorenpään mukaan suosituksen olla nousemasta bussista teki mukana ollut puolueen turvamies "

"Turvamies oli Vuorenpään mukaan ulkopuolelta ostettu ammattilainen. Eduskunnan turvallisuusosasto ei ollut asettanut vierailulle turvallisuushenkilöstöä, eduskunnan turvallisuusjohtaja Aaro Toivonen kertoo."

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012320235.html
"Don't do the crime if you can't do the time"
damfin
James Bond (Pierce Brosnan)

Viesti Kirjoittaja damfin »

Persujen haukkumisessa on sellainen ilmiö että mitä enemmän persuja haukutaan, sitä enemmän heidän suosionsa kasvaa, se kannattaisi pikkuhiljaa huomata kun tehdään persuja arvostelevia juttuja.

Itse en joskus vuosia sitten todellakaan pitänyt persuista puolueena enkä ymmärtänyt heidän äänestäjiään, minun mielestäni he vetosivat lähinnä kaljakuppiloiden asiakaskuntaan josta hyvänä osoituksena oli Tony Halmeen pääsy eduskuntaan vaikka hänellä ei ollut mitään järkevää sanottavaa eikä mitään ratkaisuja mihinkään ongelmiin.

Mutta se että persuista jatkuvasti kaivetaan jotain negatiivista ja heitä pilkataan joka asiasta, on saanut oman mielipiteeni hieman muuttumaan, nykyisin tunnen lähinnä ärsytystä lukiessani jälleen uutta persuja mollaavaa artikkelia tai kirjoitusta, en toki heitä äänestäisi edelleenkään mutta olen huomannut että suuri osa heidän ajatuksistaan on hyvin lähellä omiakin ajatuksiani ja ehkä heidän politiikkansa olisi lopulta lähinnä sitä mitä itse toivon, jos heidän vain annettaisiin toteuttaa politiikkaansa ilman että heidän ehdotuksensa jäisi aina eduskunnassa vaille enemmistön kannatusta.
Stonedar
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Stonedar »

damfin kirjoitti: Ti Loka 06, 2026 8:26 am
Mutta se että persuista jatkuvasti kaivetaan jotain negatiivista…
Ei niistä tarvi sitä kaivaa, ne tekee sen ihan itse.
damfin

Stonedar kirjoitti: Ti Loka 06, 2026 8:52 am
Montako negatiivista juttua persut ovat itsestään kirjoittaneet?

Ymmärrän kyllä että sinä missasit pointin, kun et halua myöntää että olet itse yksi niistä jotka persujen suosiota nostavat.
Vargas81
Agentti Scully

damfin kirjoitti: Ti Loka 06, 2026 8:55 am

Ymmärrän kyllä että sinä missasit pointin, kun et halua myöntää että olet itse yksi niistä jotka persujen suosiota nostavat.
Eli siis persujen hölmöilyt pitäisi pimittää ja niistä ei saisi uutisoida?
Kuulostaa venäläiselle touhulle jos yhdestä puolueesta ei uutisoida negatiivisia asioita.

Persut itse antaa jatkuvasti aiheita negatiiviseen uutisointiin, joka vitun päivä jotain. Ei tarvitse erikseen kaivaa.
Öyhö
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Öyhö »

Eli nyt on kohu siitä, että joku tyyppi luuli turvahenkilöä eduskunnan henkilökunnaksi, vaikka ei ollut ja antoi vielä ohjeita ylivarovasti.

On kyllä kohu.
Konservatiivi-libertaari, entinen vihreä. Ei lue al-Hesaaria. Nuiva. Antinatsi. Antikommunisti. Anti-antifantti. Arhinmäki syytteeseen. GWh CO2++ U238 CPU AI UKR IL RSA ICE++ SCOTUS X
damfin

Vargas81 kirjoitti: Ti Loka 06, 2026 12:23 pm

Kuulostaa venäläiselle touhulle jos yhdestä puolueesta ei uutisoida negatiivisia asioita.

Persut itse antaa jatkuvasti aiheita negatiiviseen uutisointiin, joka vitun päivä jotain. Ei tarvitse erikseen kaivaa.
En minä ainakaan sanonut että niistä ei saisi uutisoida, totesin vaan sen että loppujen lopulta nämä uutisoinnit satavat persujen laariin suosion kasvuna.

Eli räksyttäkää ihan vapaasti, vaikutus toki on päinvastainen kuin mitä toivotte :lol:
Vargas81
Agentti Scully

damfin kirjoitti: Ti Loka 06, 2026 1:05 pm
Vargas81 kirjoitti: Ti Loka 06, 2026 12:23 pm

En minä ainakaan sanonut että niistä ei saisi uutisoida, totesin vaan sen että loppujen lopulta nämä uutisoinnit satavat persujen laariin suosion kasvuna.

Eli räksyttäkää ihan vapaasti, vaikutus toki on päinvastainen kuin mitä toivotte :lol:
No mikä se vaikutus sitten olisi, jos näitä ei uutisoitaisi?
Ihmiset sen päättää miten ne uutiset vaikuttaa, lehdistön tehtävä on nostaa nämä esiin. Ja persujen kohdalla on aina, vuosi kaudet jo nostettu vain törkein osa lehtiin. Sata kertaa enemmän olisi ollut uutisoitavaa.
Vastaa Viestiin