Linjasi nettituttavuuksissa
Re: Linjasi nettituttavuuksissa
Erittäin varovainen ja pidättäytyväinen,parempi antaa itsestään paskempi kuva kuin mitä itseasiassa on (siis minun taktiikka).Muutama huono kokemus mutta onneksi ne hyvät/ihanat/mukavat tuttavuudet korvaavat ne pari huonoa,eivätkä ne ihanuudet ole säikähtäneet nettipersoonaani
.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
-
Valdovas
- Axel Foley
Hm, ja liittyvätkö nuo nikki- ja avavalintasi jotenkin tuohon ylläolevaan...??Chopper kirjoitti:Erittäin varovainen ja pidättäytyväinen,parempi antaa itsestään paskempi kuva kuin mitä itseasiassa on (siis minun taktiikka).Muutama huono kokemus mutta onneksi ne hyvät/ihanat/mukavat tuttavuudet korvaavat ne pari huonoa,eivätkä ne ihanuudet ole säikähtäneet nettipersoonaani.
- Juliet Jones
- Axel Foley
Erään foorumin kautta olen ystävystynyt muutaman ihmisen kanssa, se porukka pitää yhtä viimeiseen saakka missä tahansa tilanteessa, ja se tosiaan tarkoittaa mitä tahansa tilannetta. Pieniä pakettejakin risteilee osoitteesta toiseen ja tapaamme aina kun on mahdollisuus.
Minfon ihmisistä olen tavannut muutaman, hienoja ihmisiä kaikki tyynni. Tapaisin heistä jokaista mielelläni enemmänkin (wink, wink).
Nettituttujen kanssa täytyisi aina muistaa sellainen asia, että joku voi olla kovin ystävällinen, mukava ja luotettavan oloinen, mutta niin kauan kuin et toista paremmin tunne tai ole koskaan nähnytkään, voi olla parasta pitää henkilökohtaiset asiat itsellänsä. Aina löytyy joku elämäänsä jumittunut, jonka henkilökohtaisen elämäntilanteen mutkat tai mutkattomuus eivät tarjoa riittävästi haastetta, ja siksi sitä pitää hakea toisten asioista. Inhottavinta tuollaisessa persoonassa on pahantahtoinen halu juoruilla.
Minfon ihmisistä olen tavannut muutaman, hienoja ihmisiä kaikki tyynni. Tapaisin heistä jokaista mielelläni enemmänkin (wink, wink).
Nettituttujen kanssa täytyisi aina muistaa sellainen asia, että joku voi olla kovin ystävällinen, mukava ja luotettavan oloinen, mutta niin kauan kuin et toista paremmin tunne tai ole koskaan nähnytkään, voi olla parasta pitää henkilökohtaiset asiat itsellänsä. Aina löytyy joku elämäänsä jumittunut, jonka henkilökohtaisen elämäntilanteen mutkat tai mutkattomuus eivät tarjoa riittävästi haastetta, ja siksi sitä pitää hakea toisten asioista. Inhottavinta tuollaisessa persoonassa on pahantahtoinen halu juoruilla.
Jep, tämän allekirjoitan.Juliet Jones kirjoitti:Nettituttujen kanssa täytyisi aina muistaa sellainen asia, että joku voi olla kovin ystävällinen, mukava ja luotettavan oloinen, mutta niin kauan kuin et toista paremmin tunne tai ole koskaan nähnytkään, voi olla parasta pitää henkilökohtaiset asiat itsellänsä. Aina löytyy joku elämäänsä jumittunut, jonka henkilökohtaisen elämäntilanteen mutkat tai mutkattomuus eivät tarjoa riittävästi haastetta, ja siksi sitä pitää hakea toisten asioista. Inhottavinta tuollaisessa persoonassa on pahantahtoinen halu juoruilla.
En ole tavannut ketään nettituttavaani livenä enkä oikein ole tuntenut sille tarvettakaan (pl tietenkin Facebook jossa tutustuu tuttujen tuttuihin).
-
MissHolmes
- Ben Matlock
'tutustutaan tuttujen tuttuihin'
Ihana ilmaisu, vaikka ymmärrän kyllä mitä tarkoitat, niin minun on pakko sanoa, että itse olen pääsääntöisesti ''palauttanut kadonneita omia tuttujani takaisin elämääni''.
Ihana ilmaisu, vaikka ymmärrän kyllä mitä tarkoitat, niin minun on pakko sanoa, että itse olen pääsääntöisesti ''palauttanut kadonneita omia tuttujani takaisin elämääni''.
Nuotio & Äreät Tiput
Huuto.netin kautta on muutamia tullut hakemaan jotain kookasta tavaraa, jota ei ole voinut postitse lähettää. Aina huolehdin, että isäntä on kotosalla. Asiallista porukkaa ovat olleet kaikki. Olen luonteeltani hyvin erakkomainen ja sairastan mm estynyttä persoonallisuushäiriötä, mikä tarkoittaa sosiaalisten tilanteiden pelkoa. En yksinkertaisesti halua tavata ihmisiä. En ole ollut tällainen aina.