Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
altitude
Susikoski

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja altitude »

KiinnostunutTutkija kirjoitti: Pe Tammi 06, 2023 11:25 pm Yritän heti aamusta saada yhteyden äitiin jotain kautta. Fonectasta en numeroa löytänyt ja someja hänellä ei ilmeisesti ole. Vahvin yhteys taitaa löytyä tuolta R.K:n suunnalta. Olen yrittänyt hänelle viestiä laittaa mutten ole saanut vielä vastausta.
Kerrothan pliis kuitenkin myös poliisille, jos menee sitten toisen käden kautta, niin sitten aina jotain jää tai unohtuu tai muuttuu.
Toisekseen ne voi sitten yhdistellä jotain palasia mitä heillä on tiedossa mutta muilla ei.
Vainut

Viesti Kirjoittaja Vainut »

altitude kirjoitti: Pe Tammi 06, 2023 11:35 pm
KiinnostunutTutkija kirjoitti: Pe Tammi 06, 2023 11:25 pm Yritän heti aamusta saada yhteyden äitiin jotain kautta. Fonectasta en numeroa löytänyt ja someja hänellä ei ilmeisesti ole. Vahvin yhteys taitaa löytyä tuolta R.K:n suunnalta. Olen yrittänyt hänelle viestiä laittaa mutten ole saanut vielä vastausta.
Kerrothan pliis kuitenkin myös poliisille, jos menee sitten toisen käden kautta, niin sitten aina jotain jää tai unohtuu tai muuttuu.
Toisekseen ne voi sitten yhdistellä jotain palasia mitä heillä on tiedossa mutta muilla ei.
Mahdollista on että kaksi sukulaista tietää hyvin hyvin paljon. Rasmus oli kolmas.
KiinnostunutTutkija

Viesti Kirjoittaja KiinnostunutTutkija »

Olen yhteydessä myös poliisiin.
Amandalooni
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja Amandalooni »

KiinnostunutTutkija kirjoitti: Pe Tammi 06, 2023 11:18 pm
Amandalooni kirjoitti: Pe Tammi 06, 2023 11:09 pm Nyt menee kyl mielenkiintoseks. Ottasin kyl yhteyt johonkin muuhun poliisipiiriin, ku mihin Lapuan poliisi kuuluu. Tiäs kui moni sieltäkin piiristä jää korruptiosta ym kiinni.

Olen itse vaasasta. Onkohan nämä samaa piiriä lapuan kanssa?
Ota yhteyttä Lounais-Suomen Poliisiin. Pyydä samalla sisäistä tutukintaa Lapuan poliisin toimista.
KiinnostunutTutkija

Vainut kirjoitti: Pe Tammi 06, 2023 11:38 pm
Mahdollista on että kaksi sukulaista tietää hyvin hyvin paljon. Rasmus oli kolmas.

Minulla tiedossa näistä vain toinen. Härsilän ja rasmuksenkin tappelu baarissa liittyi nimenomaan ”takaluomiin” monikossa. Yhdessä asian yhteydessä Härsilä (poliisi) oli ennen rytäkkää rasmukselle sanonut että ”kyllä mä tiedän millaista porukkaa te takaluomat ootte.” Tämä osasyy rasmuksen suuttumiseen ja tappelun alkuun.
ristweiler
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja ristweiler »

KiinnostunutTutkija kirjoitti: Pe Tammi 06, 2023 11:33 pm
Ahaa en aiemmin löytänyt yritän uudestaan.
Jos olisin sinä, näpyttelisin samat tiedot suoraan Sisä-Suomen poliisille ja KRP:lle ihan vaan sähköpostitse tai jollain vihjelomakkeella. Pieni vaiva kuitenkin.

Ja jos tällä sällilläon joku tarina, joka kantaa ilman henkilöiden nimiä, olisi taatusti lehdistökin kiinnostunut. Ihan vaan siksi, että tämä löpero tutkinta saadaan julkiseksi. Inttipojalle varmaan juttuvihjerahat kelpaavat hyvinkin...
Nml84
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Nml84 »

Semmosta oon jääny myös miettimään kun oli yks kuva missä pyydettiin ottamaan yhteyttä poliisiin tai numeroon XXX ja kun fonectasta katoin numeron niin se oli M.A sama sukunimi kuin tällä V:llä

Miks ihmeessä hänelle pitää ilmoittaa? En nyt muista oliko kuvassa Rasmus vai haettiinko näitä tuntemattomia miehiä kuvalla, en mistään kuvaa enää löydä, teksti oli muistaakseni kirjoitettu siihen itse kuvaan
ToTheMoon
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja ToTheMoon »

altitude kirjoitti: Pe Tammi 06, 2023 11:16 pm Soittaisin tuohon numeroon asap. 0295 415 501 tai sähköpostilla [email protected].
Oon sitä mieltä, että kannattaisko jo olla yhteydessä toisen alueen poliisiin, eikä Pohjanmaan poliisiin. Niin saamatonta touhua niillä. :roll:
Amandalooni
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja Amandalooni »

Ouagadougou kirjoitti: Pe Tammi 06, 2023 11:21 pm
Amandalooni kirjoitti: Pe Tammi 06, 2023 10:05 pm
Ouagadougou kirjoitti: Pe Tammi 06, 2023 9:52 pm Siis ei kai täällä kukaan oikeasti usko tuota AK - höpinää? :lol: Jos R olisi muka tullut tapetuksi tämän pariskunnan toimesta ja poliisille tästä kerrottu, kuten AK väittää, asunto ja epäillyt autoineen olisi tutkittu jo moneen kertaan.

Mautonta trollausta.
No mistä tiedät vaik ois tutkittukkin? Ja esim muuton ja katoomisen välissä aikaa.. Eikö kerrostalopihoil oo isot roskikset, voitu simpsiön sijaan nakata roskikseen? Typerää olla ottamatta tätä yhtä järkevimmistä vaihtoehdoista huomioon. Toki on voinu vetää överit ja kuolla siks, hävitetty tuurilla roskien mukana, mut toi ton pariskunnan luo meno, iha varteenotettava vaihtoehto!
Juuri tänään oli mediassa juttu Rasmusta koskevasta poliisitutkinnasta; mitään uutta ei ole ilmennyt, eikä poliisilla ole minkäänlaisia varteenotettavia johtolankoja.

Sanoisin, että typerää uskoa selvää trollia. :roll:
Vai liitytkö itse asiaan, kun noin hankaat vastaan? Meetkö kuulusteluihin vapaaehtoisesti, jos kutsu käy?
Nml84
Harjunpää

Jos ei Rasmuksen katoamisen vuoksi niin luulis jo et edes tän poliisin rikosepäilyn vuoksi ois kuultu kaikkia tilanteen nähneitä 🤷‍♂️ eiks krp sitä hoida. Outoa
KiinnostunutTutkija

ToTheMoon kirjoitti: Pe Tammi 06, 2023 11:50 pm
altitude kirjoitti: Pe Tammi 06, 2023 11:16 pm Soittaisin tuohon numeroon asap. 0295 415 501 tai sähköpostilla [email protected].
Oon sitä mieltä, että kannattaisko jo olla yhteydessä toisen alueen poliisiin, eikä Pohjanmaan poliisiin. Niin saamatonta touhua niillä. :roll:

Veikkaan että juttu lähetettäis silti pohjanmaan poliisille tai vastauksena saisi, ”asiaa tutkii pohjanmaan poliisi ole yhteydessä sinne”
MissMatlock
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja MissMatlock »

Äidillä on kaksi siskoa, molemmat on somessa. Sitä kautta vois saada äitiin yhteyden?
mätlokki
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja mätlokki »

Aika käsittämättömältä kyllä tuntuu tämä kuulustelemattomuus.
Nyt kyllä melkein toivoo että joku tässä kohtaa valehtelee.
Ei mene millään jakeluun että kyseistä henkilöä ei olisi kuulusteltu asian tiimoilta :?

Kohta varmaan selviää että nuo kaksi videota jotka pyörivät netissä ovat poliisin kuvaamia ja myöskin heidän ainoat videomateriaalinsa :roll: :o
Viimeksi muokannut mätlokki, La Tammi 07, 2023 12:05 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nml84
Harjunpää

KiinnostunutTutkija kirjoitti: La Tammi 07, 2023 12:01 am

Veikkaan että juttu lähetettäis silti pohjanmaan poliisille tai vastauksena saisi, ”asiaa tutkii pohjanmaan poliisi ole yhteydessä sinne”
Krp? Jos oleellisesti liittyy tuohon poliisin rikosepäilyynkin
KiinnostunutTutkija

Nml84 kirjoitti: La Tammi 07, 2023 12:05 am
KiinnostunutTutkija kirjoitti: La Tammi 07, 2023 12:01 am

Krp? Jos oleellisesti liittyy tuohon poliisin rikosepäilyynkin

En usko Härsilällä olevan tekemistä rasmuksen katoamisen kanssa. Pelkkä sattuma että osui samalle yölle, ennen tappelua käydyt keskustelut rasmuksen sukulaisista ja heidän suhteistaan vaan voivat olla oleellinen vihje rasmuksen kohtaloon. Aiemmin ei täällä taidettu tästä mainitakkaan että rasmus ei ollut ainoa perheessä joka oli kytköksissä huume tyyppeihin ja että velat joita epäiltiin rasmukselle olivatkin aivan jonkun muun perheenjäsenen.
Vastaa Viestiin