Molo kirjoitti: Ti Loka 31, 2023 6:03 pm
Jaakko Terävä kirjoitti: Ti Loka 31, 2023 5:38 pm
Molo kirjoitti: Ti Loka 31, 2023 5:25 pm
Kyllä minuakin järkytti tuo hirviömäinen sanoma, että ihan eri asia jos 16-vuotias katoaa viikonloppuriennosta kuin että vanhempi ihminen katoaa. Aika monella on teini-ikäisiä jotka riekkuvat kavereidensa kanssa ja ovat muka eri viivalla = nuori saa kadota vain tiettyjä etsitään? Toivottavasti Monsteri ei ole poliisikoulun käynyt virkamies kun sellasta puhelee. Muutenkin surku kun torppailee spekuja miksi? Niin miksi ottaa itseensä ja kapuloi spekujen rattaissa tämän tästä kun täällä ihmetellään?
Hyvä jos on tietoa ja taitoa niin voi kertoa meille tyhmemmillekin mutta toisella tyylillä Monsteri osaat ihan kivastikin kommentoida.
Molo! Hyvä havainto. Monster on nopea torppaamaan tiettyjä spekulaatioita. Ei ole lainkaan mahdotonta olla noin kuin tuo mitä Monsterin työstä/tehtävästä/koulutuksesta pohdiskelet...
Tästäpä juuri lähtee mietteet taas laukkaamaan. Mikä se on se motiivi kaiken torppaamiseen sekö että on alun toimintaa arvosteltu? Tai toiminnan puutetta. Mikä kerro itse Monsteri kun tiedät miksi niin ymmärretään eikä jäädä jumittamaan pilkkujas tänne? Vastauksen tiedät.Ymmärrän hyvin jos ihminen työnsä ääreen leipääntyy jos siitä kyse. Tuntuu, että syy on jossain muussa.
Minä olen tätä nyt jo useasti yrittänyt selittää ja pidänkin itseäni syyllisenä siihen, ettei se vieläkään ole mennyt perille.
Kokeillaan nyt vielä kerran, vaikka tuskin se auttaa.
Nuoren 16-17 vuotiaan Veetin myöhästyneeseen kotiintuloon vkl-ryyppäjäisistä, versus 82-84 vuotiaan Aunen palaamattomuuteen päiväkävelyltään suhtaudutaan "hieman" eri kiirellisyys-prioriteetilla.
Miksi näin on, jos ei itsellä lamppu sytytä, en minä voi sitä kyllä kertoakaan.