Miksi ylipäänsä lastensuojelun puuttuminen kotien erikoisiin epäillysti ikäviin sisäisiin tilanteisiin on tarpeellista?
En ollut itse lukenut koostetta (Vilja-)Eerikan kodin tapahtumista, mutta nyt luin ja olen aika järkyttynyt. Linkki ohessa.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008719811.html
Me aikuiset emme vain voi tietää mitä perheissä oikeasti tapahtuu neljän seinän sisällä. Seinien sisälle ei näe. Harva rikoksentekijä tai lapsia huonosti kohteleva aikuinen tai toinen lapsi astuu itse esiin tekoineen.
Siksi, on tärkeää, että perhe-Karf tulee nyt esiin ja antaa lapsilleen vapauden kertoa mitä kotona ja kotiin liittyen on tapahtunut eri paikoissa, kunkin lapsen elämän varrella. Mahdollisesti Karf-Vähänkangas lasten kertomukset ja kokemukset ovat lopulta todellisuudessa sangen viattomia, sekin vaihtoehto on yhä mahdollisuus.
Mutta mitä pitemmälle perheen vanhemmat Karoliina os. Vähäkangas Karf (& asianajajansa Sankamo) sekä Tommy Karf (& oikeusavustajansa Slotte) erilaisine rahaakeräävine avustajineen ja verkostoineen piilottelevat tai auttavat piilottelemaan kahdeksaa lasta Suomessa tai ulkomailla, sitä pahemmaksi kokonaisuus muuttuu. Ja sitä ikävämmäksi lapsille, perheen vauvasta aina joulukuussa 2025 täysi-ikäiseksi tulevaan lapseen.
Millaisia muuten olisivat sellaiset lakimiehet jotka alkaisivat painostaa lapsia muuttamaan muistojaan — viittaan tällä nyt @Ksj001 kertomaan. Manipuloimaan ja neuvomaan unohtamaan muistojaan ja kokemuksiaan yhdessä lapsiaan epäilysti lähes 20 vuotta kaltoinkohdelleiden Karoliinan ja Tommyn kera, ohjaamaan mitä nämä piilossa kasvatetut lapset saavat tai eivät saa kertoa viranomaisille kiinnijäädessään?
Aiemmin perheen kaksi poikaa jo kävi poliisien kimppuun hampain ja nyrkein vuonna 2024 moffa-Vähäkankaan kertomuksen mukaan. Väkivaltainen taktiikka ei välttämättä ollut lasten oma ajatus.
Palkkaisitko itse tälläisen lakimiehen yrityksineen puolustamaan itseäsi, yhdistystäsi tai yritystäsi?
Brändi- ja maineriski Karoliinan ja Tommyn puolustajille lie suuri.
Elämä on fifty - sixty.