Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Otsikon mukaisesti. Myös onnettomuudet pienistä suuriin. Pohjustamattomat keskustelunavaukset.
Puheenjohtaja
Olivia Benson
Viestit: 726
Liittynyt: Ma Syys 22, 2025 7:00 pm

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja Puheenjohtaja »

*Poistettu OT-persuilua*tm
Kräki
Jane Marple
Viestit: 1021
Liittynyt: Ti Heinä 07, 2020 8:34 am

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja Kräki »

Puheenjohtaja kirjoitti: Ti Kesä 23, 2026 1:59 pm
Kräki kirjoitti: Ti Kesä 23, 2026 4:24 am
Bird kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 9:24 pm i

Epäile ihmeessä, jos verenpaineesi kestää senkin vielä. Mutta todellisuudessa et osu nytkään oikeaan: kohdat 1, 2 ja 5 (henkirikokset ja niiden yritykset, ei kunniamurhat) koskee nimittäin ihan yhtä lailla sitä kotimaistakin lähisuhdeväkivaltaa.
Tarkoitatko suomalaisilla 400-500v kotoutuneita mustalaisia? Sitä alinta paskaa,mitä maa voi päällään kantaa?
Heidän sukunsa on voinut olla Suomen alueella kauemmin, kuin monen "kantasuomalaisen".
”Voinut” on voinut olla vaikka mitä. Vai tarkoitatko,että me olemmeerkaannuttu heidän kulttuurista osaamalla lukea ja kirjoittaa? 99%:sesti ei olla tuomittu jostain rikoksesta? 98%:sesti ei olla tuomittu useasta rikoksesta?
Osataan tulla omillaan toimeen? Tosin kelaspedeily tarttunut jo suomalaisiinkin niin pahasti,että yrjöttää se vätystely.
Anom
Axel Foley
Viestit: 2014
Liittynyt: Ti Kesä 30, 2015 9:07 am

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja Anom »

Puheenjohtaja kirjoitti: Ti Kesä 23, 2026 2:19 pm mutta tosiaan vaikea uskoa tätä palstaa lukiessa, että Suomessa olisi rasismia.
Tai homovihaa, sen verran suvaitsevaista viestiä tulee sieltä "suvaitsevaiston" leiristä. :roll:
Netissä idioottien kanssa väittely on mahdotonta; joutuu alentumaan niiden tasolle ja lopulta ne voittaa sut kokemuksella.
Avatar
Ifigeneia
Jessica Fletcher
Viestit: 3176
Liittynyt: La Helmi 18, 2023 6:16 pm

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja Ifigeneia »

Puheenjohtaja kirjoitti: Ti Kesä 23, 2026 2:26 pm
Ifigeneia kirjoitti: Ti Kesä 23, 2026 9:20 am
Superia kirjoitti: Ti Kesä 23, 2026 12:44 am

Jos tyyppi on pedofiili, mutta persu, niin se on OK sinulle. Jos persu vikittelee 14-vuotiaita lapsia, niin silmät ja korvat umpeen vaan. Aivan.
Jos tyyppi on persu ja Ryydmänni, niin hänen vikittelynsä ovat sinulle vakavampi juttu kuin että kaduilla ja toreilla mussukat raiskaavat naisia ja lapsia. Peitettäköön silmät, korva ja suu, ja aamen.
Puutun sen verran keskusteluun, että etkö ymmärrä lukemaasi? Suomessa ylivoimaisesti suurimman osan seksuaalirikoksista tekevät suomalaiset. Se ei kuitenkaan kiinnosta sinua? Sinulle on OK, että Suomessa on ministerinä mies, joka on vikitellyt pikkutyttöjä.
Minä sanon ihan itse jos joku asia minusta on ok. Ja minulle ei ole ok pedoministeri. Mutta ei ole myöskään ulkkisraiskaajat. Jostain syystä nykyään ei saisi huomioida kuin jommat tai kummat.

Ymmärtänet itsekin että vähäisempään määräänsä nähden muslimimiehet suhteellisesti ottaen ovat raiskaavaisempia kuin suomijuntit.
Tekikö Lilleri-Lalleri itsemurhan, vai tapettiinko hänet?
Avatar
Ifigeneia
Jessica Fletcher
Viestit: 3176
Liittynyt: La Helmi 18, 2023 6:16 pm

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja Ifigeneia »

Puheenjohtaja kirjoitti: Ti Kesä 23, 2026 1:59 pm
Kräki kirjoitti: Ti Kesä 23, 2026 4:24 am
Bird kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 9:24 pm i

Epäile ihmeessä, jos verenpaineesi kestää senkin vielä. Mutta todellisuudessa et osu nytkään oikeaan: kohdat 1, 2 ja 5 (henkirikokset ja niiden yritykset, ei kunniamurhat) koskee nimittäin ihan yhtä lailla sitä kotimaistakin lähisuhdeväkivaltaa.
Tarkoitatko suomalaisilla 400-500v kotoutuneita mustalaisia? Sitä alinta paskaa,mitä maa voi päällään kantaa?
Heidän sukunsa on voinut olla Suomen alueella kauemmin, kuin monen "kantasuomalaisen".
Romanit ilmeisesti raiskaavat (ja tappavat) lähinnä omia naisiaan, kun en muista kuulleeni raiskanneen ugreja. Ryöstely sitten eri asia.

Romaneista voikin tehdä johtopäätöksiä siitä mitä pitkä oleskelu Suomen läntillä aiheuttaa vai aiheuttaako mitään, ja kannattaako täällä olla.
Tekikö Lilleri-Lalleri itsemurhan, vai tapettiinko hänet?
Salmari
Javier Pena
Viestit: 1818
Liittynyt: To Marras 22, 2018 2:37 pm

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja Salmari »

El Mencho kirjoitti: Ti Kesä 23, 2026 2:11 pm
Puheenjohtaja kirjoitti: Ti Kesä 23, 2026 2:03 pm
El Mencho kirjoitti: Ti Kesä 23, 2026 1:23 pm
World Population Review -raportti vuodelta 2026 toistaa jälleen vuoden 2024 hämmästyttävää tulosta: Suomi on maailman toiseksi vähiten rasistinen maa, heti Tanskan jälkeen. Suomalaiset ovat osoittautuneet poikkeuksellisen suvaitsevaisiksi naapureitaan kohtaan. Riippumatta tutkimuksessa haastatellun taustasta tai ihonväristä.

Mihin tämä raportti perustuu? Ei ainakaan mihinkään tutkimukseen. Peruskoulupudokkaisiin toki uppoaa. Lähteenä Suomen Uutiset. Kas kun ei UMV. :mrgreen:
Sieltähän se luikerteli esiin kivenkolosta. Olisit varmasti löytänyt linkin itsekin.
The Challenge of Measuring Racism
Measuring the racial tolerance of a country is difficult to do accurately. Racism is not a simple number, such as population or average income. Racism has many forms, and it is entirely possible for a person, social group, culture, or country to be at peace with one race or situation, but completely intolerant of another. For example, a caucasian person who has no problem living next to an Asian neighbor could have major objections to a black person marrying into their family. Moreover, because most survey respondents are generally aware that racism is not particularly admired in today’s society, the truthfulness and honesty of survey responses can be difficult to verify. As a result of these complications, researchers typically rely upon surveys to collect information about the public consciousness. They then combine multiple questions, surveys, or studies to determine a country’s true level of racial tolerance.

The World Values Survey is an international research program that studies “social, political, economic, religious and cultural values” including racial tolerance and racism. The WVS survey asks respondents from more than 80 countries dozens of questions, including one that asked respondents to identify types of people they would not want as neighbors. The more people of a particular country responded that they would be happy to have a neighbor of a different race, the more racially tolerant the respondents’ country would be considered. The annual Best Countries report, a joint effort of U.S. News and World Report, the BAV Group, and the Wharton School at the University of Pennsylvania, added specific questions about racial tolerance for its 2023 report, which, like the 2024 report, surveyed more than 17,000 people across 36 countries.
https://worldpopulationreview.com/count ... -countries
Screenshot_20260623_140551_com_duckduckgo_mobile_android_BrowserActivity.jpg
Kannattaa laittaa kuva talteen ja lyödä faktat tiskiin aina kun öyhö vetää sen valetutkimuksen esiin ( eli joka päivä monta kertaa)
Tuulenvire kirjoitti: To Kesä 25, 2026 1:52 pm Onneksi tästä ketjusta huomaa, ettei Suomessa ole rasismia.
Inkaa
Hetty Wainthropp
Viestit: 471
Liittynyt: To Syys 25, 2025 5:31 pm

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja Inkaa »

Ifigeneia kirjoitti: Ti Kesä 23, 2026 3:09 pm
Ymmärtänet itsekin että vähäisempään määräänsä nähden muslimimiehet suhteellisesti ottaen ovat raiskaavaisempia kuin suomijuntit.
Silti suomijuntit raiskaavat enemmän Suomessa kuin muslimiehet. Lapsen seksuaalisista hyväksikäytöistä on 85% suomijunttien tekemiä.
Inkaa
Hetty Wainthropp
Viestit: 471
Liittynyt: To Syys 25, 2025 5:31 pm

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja Inkaa »

*pltmtxtvp*tm
nihilopriest
Lauri Hanhivaara
Viestit: 143
Liittynyt: Ti Maalis 03, 2026 1:53 am

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja nihilopriest »

Inkaa kirjoitti: Ti Kesä 23, 2026 11:28 pm *pltmtxtvp*tm
katoppa netistä stean ja kulttuuriministerön sivuilta et mihin ne rahat on laitettu :roll: :roll: :roll:
FULL SUPPORT OULUN MATU PUUKOTTAJA PAPPA 8) 8) 8)
Inkaa
Hetty Wainthropp
Viestit: 471
Liittynyt: To Syys 25, 2025 5:31 pm

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja Inkaa »

*pltmtxtvp*tm

Veikkausvarat menevät valtion budjettiin, josta ne jaetaan poliittisin päätöksin. Valita kansanedustajallesi.

Hallituspuolueet on:
Kokoomus
Perussuomalaiset
RKP
KD.

Kulttuuriministerinä on kokoomuslainen.
Karhere
Christopher Lorenzo
Viestit: 1567
Liittynyt: Ti Maalis 05, 2019 12:27 pm

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja Karhere »

Tuulenvire kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 7:12 pm Haittaisänmaallisten matalalla älykkyydellä ei ymmärretä sitä, että oleellisin osa yhteiskuntakelpoiseksi kasvamista on se,että yksilö tuntee kuuluvansa yhteiskuntaan.
Joo eivät vihervassrit ymmärrä, koska ne ovat haittaisänmaallisia.
Perilla
Martin Beck
Viestit: 778
Liittynyt: Ma Tammi 13, 2025 7:52 am

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja Perilla »

Inkaa kirjoitti: Ti Kesä 23, 2026 11:26 pm
Ifigeneia kirjoitti: Ti Kesä 23, 2026 3:09 pm
Ymmärtänet itsekin että vähäisempään määräänsä nähden muslimimiehet suhteellisesti ottaen ovat raiskaavaisempia kuin suomijuntit.
Silti suomijuntit raiskaavat enemmän Suomessa kuin muslimiehet. Lapsen seksuaalisista hyväksikäytöistä on 85% suomijunttien tekemiä.
Linkkiä tuohon 85% vai levitätkö tahallisesti valeuutista?
Suomessa loisii 5% nuorten muslimimiesten joukko

joista 60% elää sosiaalituilla
joista 60% on työttömiä
jotka tekevät 60% raiskauksista
jotka tekevät 60% katuryöstöistä
jotka tekevät 80 % huumerikoksista


Älä ole vassuli, älä kannata 60/80 kerhoa
Avatar
Ifigeneia
Jessica Fletcher
Viestit: 3176
Liittynyt: La Helmi 18, 2023 6:16 pm

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja Ifigeneia »

Inkaa kirjoitti: Ti Kesä 23, 2026 11:26 pm
Ifigeneia kirjoitti: Ti Kesä 23, 2026 3:09 pm
Ymmärtänet itsekin että vähäisempään määräänsä nähden muslimimiehet suhteellisesti ottaen ovat raiskaavaisempia kuin suomijuntit.
Silti suomijuntit raiskaavat enemmän Suomessa kuin muslimiehet. Lapsen seksuaalisista hyväksikäytöistä on 85% suomijunttien tekemiä.
Todennäköisesti siinä ajassa kun 85 suomijunttia raiskaa 85 naista, on ne 15 ulkkismiestä raiskanneet 85 naista, lasta, ja kenties miehiäkin kun tarpeeksi suuri seksuaalinen hätätila iskee.

Epäilen että vuodesta 2015 eteenpäin olleiden hullujen vuosien alkuaikoina tapahtui paljon raiskauksia joista ei ilmoitettu, koska naisen kaverit olisivat leimanneet naisen valehtelijaksi/ja rasistiksi. Oli se niin hullua aikaa.

Mutta jos se ahdistaa että suomalaiset Suomessa maassa toistaiseksi raiskaavat eniten lukumääräisellä enemmistöllään, niin voihan sitä muuttaa vaikka Irakiin, missä ei ole suomalaisia raiskaamassa.
Tekikö Lilleri-Lalleri itsemurhan, vai tapettiinko hänet?
Hatutus
Scooby-Doo
Viestit: 25
Liittynyt: Su Kesä 07, 2026 7:39 pm

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja Hatutus »

Inkaa kirjoitti: Ti Kesä 23, 2026 11:26 pm
Ifigeneia kirjoitti: Ti Kesä 23, 2026 3:09 pm
Ymmärtänet itsekin että vähäisempään määräänsä nähden muslimimiehet suhteellisesti ottaen ovat raiskaavaisempia kuin suomijuntit.
Silti suomijuntit raiskaavat enemmän Suomessa kuin muslimiehet. Lapsen seksuaalisista hyväksikäytöistä on 85% suomijunttien tekemiä.
Siksi tarvitsemme enemmän muslimeja tähän maahan.
Avatar
Ifigeneia
Jessica Fletcher
Viestit: 3176
Liittynyt: La Helmi 18, 2023 6:16 pm

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja Ifigeneia »

Puheenjohtaja kirjoitti: Ti Kesä 23, 2026 2:03 pm
El Mencho kirjoitti: Ti Kesä 23, 2026 1:23 pm
World Population Review -raportti vuodelta 2026 toistaa jälleen vuoden 2024 hämmästyttävää tulosta: Suomi on maailman toiseksi vähiten rasistinen maa, heti Tanskan jälkeen. Suomalaiset ovat osoittautuneet poikkeuksellisen suvaitsevaisiksi naapureitaan kohtaan. Riippumatta tutkimuksessa haastatellun taustasta tai ihonväristä.

Jutttu kirjoitettu 31.8.2024 :roll: :lol:

Mihin tämä raportti perustuu? Ei ainakaan mihinkään tutkimukseen. Peruskoulupudokkaisiin toki uppoaa. Lähteenä Suomen Uutiset. Kas kun ei UMV. :mrgreen:
Suomestahan ei saa löytää yhtään mitään positiivista. Mutta koska saamme joka vuosi tämän naurettavan toitotuksen että olemme maailman onnellisin maa, niin pitänee sitten tehdä johtopäätös että olemme onnellisia rasisteja. :lol:

Sekin on jännä että vaikka miten ikivanhat tilastot kelpaavat, jos niillä voidaan väittää että ulkkikset eivät maassa ole ongelma, mutta eipä hokkuspokkus kelpaa parin vuoden takainen tässä rasismiasiassa. Ollaan varmaan oltu rasismin kiihdytyskaistalla viimeiset 2 v. Ja mistähän se sitten johtuu.

Omalla kohdallani se johtuu toistuvasta uutisoinnista jossa ahmetti tai mehmetti on taas kerran tuomittu tai paremminkin "tuomittu" lapsen tai naisen raiskaamisesta.
Tekikö Lilleri-Lalleri itsemurhan, vai tapettiinko hänet?
Vastaa Viestiin